Sunday 28 October 2012

Fashion at 2012 LACMA Art & Film Gala, part I

Včeraj se je v LAju odvijala gala LACMA Art + Film.

Zanimivi sta mi bili, sicer ne preveč ljubi Amber Heard v Gucciju in Jennifer Morrison. Odkar se je Amber pobarvala na rjavo ne deluje več lahka, medtem ko mi je pri Jennifer zanimiv predvsem kroj.



Med zelenimi je najbolj izstopala Rosie Huntington Whiteley (ne le zaradi kroja pač pa tudi zaradi side boob razkazovanja), med črnimi pa mi je bila naj Minka Kelly. Obe sta nosili Gucci. Desno gorčična Amy Adams.



Will KopelmanJustin Theroux in Jennifer Aniston ter nosečka Drew Barrymore (v Lanvinu). Če se vam zdi globo dekolte Jen, imate na desni še Chino Chow.



Robert Iger in roza Willow BayEllen Barkin v črni, potem Anna Wintour ter desno Molly Shannon.



Cameron Diaz mi je bila med najmanj všečnimi (nosi Gucci). Fail na celi črti. Pa še Tom Hanks z ženo Rito Wilson v prav tako kratki obleki s čisto preveč kristalčki.



Levo Bella Heathcote, na sredini Armie Hammer z ženo Elizabeth Chambers, desno pa Kerry Washington. Ovratniki so in, ampak se mi tu ne dopadejo.



Še zelene za konec prvega dela. Ann Colgin in Joe Wender, na sredini Amber Valletta, desno pa Rosanna Arquette.


No comments:

Post a Comment