Tuesday 6 November 2012

Fitness Blender Exercise

Med iskanjem vaj in sem na Youtubu naletela ne super videje od Fitness Blender-ja.


Glavni plus je seveda, da jih imate na spletu in vas samo nekaj klikov loči do akcije. V Youtube vpišete Fitness Blender in vidite lepo število videov, potem pa se odločite kar vam najbolj ustreza.

Super se mi zdi to, da je kar nekaj posnetkov po 10 minut ali 20 minut, potem pa če imate še energijo in čas, lahko naredite še kak video.

Nadaljni plus je, da na začetku povejo kaj za vaje potrebujete in koliko vaj bo. Všeč mi je tudi to, da najprej lepo pokažejo vajo potem pa istočasno kot ti, vaje dela tudi dekle/moški v videu, tako da vam ni treba celi čas pogledovati na uro in se lahko res osredotočite na vaje.

Trenutno mi je med ljubšimi vadba z žogo, čeprav tudi sama, vadbe šele odkrivam in mi je zelo zanimivo.


Nekateri videji so res prima za vsakodnevno rutino, na primer za trebušne mišice. Klik za/na vaje v ležečem in klik za/na vaje v stoječem položaju.

Se znajo po tudi pohecati. Klik za video kake vaje delati s psičkom :)


Priporočam!

No comments:

Post a Comment