Monday 3 December 2012

Last week favorite looks (november 26 - december 02)

Naj looki preteklega tedna (od 26. novembra do 2. decembra).

Tokrat, najprej rdeče preproge.
Dva dogodka, štiri dekleta. Na Britanskih modnih nagradah sta mi bili všeč Alexa Chung (v obleki Simone Rocha ter čeveljcih Nicholasa Kirkwooda) in Gemma Arterton v Stelli McCartney. Okej, poskusite ne strmet v pretirano suhe noge Alexe, ampak je fletna.
Desna stran je iz UNICEFovega eventa Snowflake Ball, kjer sta mi bili najbolj všeč Kate Mara v Jasonu Wuju ter Allison Williams v Naeemu Khanu.



Marion Cotillard je bila na zabavi po premieri filma Killing Them Softly super v orientalsko inspiriranem krilu in majčki z volkom. Zraven na kosilu (v New Yorku) za film Rust & Bone, ki ga trenutno promovira. Nosi obleko Azzedine Alaïa.
Potem imamo Malin Akerman (v Barbari Bui) na zabavi The Hollywood Foreign Press Association And InStyle Miss Golden Globe 2013. Posebej všeč mi je torbica, ki popestri črn look.
Na Golden Horse Awards se mi je najbolj dopadla Angelababy v svetlečem Elie Saabu.


Všečne še:
Kristen Stewart v obleki Talbot Runhoff (na Academy Of Motion Picture Arts And Sciences’ 4th Annual Governors Awards).
Na sredini Ashley Madekwe v modri obleki Camilla & Marc na zvezdniškem poker turnirju Mending Kids International’s “Four Kings & An Ace” v Londonu.
In Taylor Swift v črno beli obleki Kate Spade na dogodku KIIS FM Jingle Ball (LA), kjer je tudi nastopila.



Od uličnih stilov mi je še vedno top Miranda Kerr. Čudovita je! Street but chic! Sicer mi ni point v znamkah, ampak še koga zanima, nekaj podatkov...
Na levi nosi čevlje s polno peto Barbare Bui in s torbico Valentino.
Rožnata torbico je Pradina + meni je zelo všečen šal.
Na desni sliki ima torbico Louis Vuittona in rdeče petke Manolo Blahnik.
Na levi in desni je v plašču Isabel Marant, ki smo ga že videli pri nekaj lookih.



Na levi še enkrat pulover znamke Acne, tokrat so me rahlo zmotile kratke hlače, ker so res mini.
Znamke Miu Miu so očala, ki jih nosi na sredini.
Na levi in desni sliki nosi čeveljce Tabitha Simmons in veliko torb(ic)o Givenchy.


Mirando smo videli tudi v ledr jakni Balenciaga in s klobukom Rag & Bone.
S klobukom smo jo videli tudi na letališu, saj za en dan iz New Yorka leti v Los Angeles. Kot veste je jutri težko pičakovani Victoria's Secret fashion Show, ki si ga dekleta ogledajo skupaj. Pa še super vesela sem, ker bo Miranda danes v talk showu pri Craig Fergusonu!
Še smejoča se na desni. Črni plašč Givenchy in superge Isabel Marant.



Še nekaj street stilov, ki smo jih videli: Diane KrugerGwyneth Paltrow in Bar Rafaeli. Enostavno: Všeč, všeč, všeč!



Zaključujem z Ashley Benson, Alessandro Ambrosio in Malin Akerman. Prvi Ashley so mi super bulsi, pri Ale in Malin pa predvsem dolga puloverja (slednji paše na jeans ali potiskane pajkice/legice).


No comments:

Post a Comment