Monday 14 January 2013

Recenzija filma - Zero Dark Thirty (2012)

Zero Dark Thirty (2012) / drama, triler

Režija: Kathryn Bigelow
Scenarij:  Mark Boal
Igrajo: Jessica Chastain, Jason Clarke, Kyle Chandler, Jennifer Ehle, Reda Kateb
Trailer: klik.

Režiserka z Oskarjem nagrajenega filma The Hurt Locker, se vrača na Bližnji Vzhod. Tokrat nam prikaže misijo, kako so Američani ujeli Osamo bin Ladna. Glavno vlogo ima agentka CIE Maya (Jessica Chastain), ki je bila ena od gonilnih sil, da niso obupali in iskali nove informacije in lokacije kako do Osame. Film naj bi razkrival dejanske zadeve iz misije, kako se je vsa zadeva dogajala, ampak sama nisem od včeraj in niti slučajno ne mislim verjet vsemu, kar nam je prikazal Ameriški film. Kljub temu, da je tematika zanimiva, je film predolg, premalo dinamike, celoten potek je hudo rutiniziran pa kar nekaj stvari mi ni logičnih v zadnjem delu ko napadejo. Kljub temu, da me je v The Hurt Lockerju motila Ameriška dominacija nad Vzhodom, mi je bil vsaj film dober, medtem ko je pri temu ostala le prva misel. Jessica je bila v svoji vlogi prepričljiva (ravno dobila Zlati Globus, nominirana tudi za Oskarja, BAFTO, Screen Actors Guild Award in cel kup drugih nagrad), ampak po mojem je bila že boljša (tudi v lanskem The Help). Film je prav tako nominiran za številne nagrade (štiri Oskarje, pet nagrad BAFTA), ampak po mojem mnenju mu marsikaj manjka, da bi bil najboljši film leta. 3+/5


No comments:

Post a Comment