Tuesday 16 August 2011

I'm back

Pa sem nazaj. Če sem iskrena je tale čas minil tako hitro, da skoraj ne morem verjet. 10 dni (no 9 tistih pravih) dopusta je premalo. Dejansko sem se šele v torek ali sredo res odklopila tko kot je treba in preden se zaveš že moraš razmišljat o odhodu. Skratka, superca sva se imela, rojstni dan proslavila kot se šika, prima plac in kul vreme. Nekaj prigod bom delila tudi tu gor, ampak eno pa po eno. Res paše odklop od vsega in hecno mi je kako se potem proti koncu dopusta že na nek način veselim, da slišim/vidim kaj se kaj dogaja doma pa je vsako leto isto. Pridem domov, sem doma kake 2-3 ure in ugotovim, da nisem čisto nič pametnega zamudila in že komaj čakam, da spet kam grem :)

No, nekaj fletnih stvari se je sicer zgodilo na sceni znanih, ki jo redno spremljam. Najbolj všeč mi je bilo to, da je serija The Vampire Diaries (pa čeprav na Teen Choice Awards 2011) pobrala 5 nagrad; začela se je 7. sezona mojega najljubšega med top modeli, ki jih gledam - Australia's Next Top Model. Jessica Alba je v soboto rodila drugo hčerkico, medtem ko je Hilary Duff sporočila, da je prvič noseča. Po tej sezoni bodo končali s serijo Desperate Housewives, Jennifer Lopez pa ostaja pri American Idolu. Jej!

Sama že komaj čakam, da se konkretno lotim blogeca in novih objav, idej se je nabralo polno, ampak veliko je odvisno tudi od časa. Jesenski izpitni roki se bližajo in čeprav me čakata samo še 2 izpita je dela precej. Ampak bomo videli kak bo, dolgčas gotovo ne. Je poleg tega treba iskoristit še vsak sonček in dolge dni pa častit in pogostit še tiste, ki jih nisem za rojstni dan. Skratka nazaj sem!


No comments:

Post a Comment