Wednesday 17 August 2011

Tudi nohtki so nazaj!

Pa so nazaj tudi moji nohti. B kompleks mi je res pomagal in v nekaj mesecih so moji nohtki prišli k sebi. Upam, da tako ostane.

Sem že komaj čakala, da si jih spet pobarvam. Lakci se nabirajo, poskusila pa sploh še nisem vseh. Nohtki so pač počivali, imeli dopust. To je isto kot, ko se ti pošta nabira, ti si pa na počitnicah. Nekako takoo:) Danes, zato kar dvojna doza. Pobarvala sem si jih z dvema še nepreizkušenima lakcema. Prvi je rdeči od Essence 50's girl reloaded - 02 Back to the 50's, medetem je drugi tudi od Essence, modri colour&go 76 Hard to resist.

Rdeči so vsi razen na levi roki prstanec in na desni kazalec.

leva roka

desna roka

Oba sta se zelo lepo mazala, sama sem sicer bila kar malo nerodna, ker tega že lepi čas nisem počela, ampak ni bilo prehudo. O obstojnosti še ne morem govorit, slikano je z mobijem (kot skoraj vse), si pa tu nism nanesla podlaka, nadlaka pa šele po slikanju.

No comments:

Post a Comment