Wednesday 28 March 2012

Kingdom of scarves

Dobrodošli v kraljestvu ŠALOV! Hja, ljubezen do šalov, traja že dolgo časa in so med mojim naj kosi, kar se tiče modnih dodatkov. Ker so lepi, ker popestrijo look... in končno sem poslikala šale, ki jih imam.

Teli obešalniki za šale so definitivno krasna pogruntavščina (Ikea rulz), saj imaš tako pregled nad vsemi, brez brskanja in slabe volje. Šali se v grobem delijo na tiste, ki so bolj topli (levo) in tisti, ki so bolj tanki (desno), ampak so pa tudi taki, ki so nekje vmes... ene imam strašno rada in jih res veliko nosim, druge manj, nekatere sem kupila bolj zaradi ugodne cene kot zaradi tega, ker bi mi bili tako všeč, nekateri so bili darilo... kakšno obdobje so mi supr eni, drugič drugi.




Pa še malo bližje...




No comments:

Post a Comment