Tuesday 14 August 2012

Adidas

Najprej malo yugo nostalgije. Pred leti sem na vsak način hotela do tistih modrih Adidas natikačev, ki smo jih nosili v naši bivši državi. In imela sem srečo ter jih kupila celo na znižanjih. Letos sem jih nosila res malo, ampak še vedno so zakon.





Najnovejša pridobitev Adidas artikla v moji garderobi pa je športna jopa. Že dolgo sem si jo želela, ampak imela kar nekaj težav. Nisem hotela, da je iz tistega 'plastičnega' materiala, tudi glede barve sem si želela, da je kaj bolj special kot klasična bela ali črna. Potem pa se stvar končna pri cenah, ki so čisto preveč zasoljene (okrog 60€)...

No, bombažno fletno jopo sem potem opazila na otroškem oddelku v Hervisu. Bila je temno modra jopa z zelenimi črtami (na sliki), cena pa 30 ali 40€. Ja tole bi pa že reskirala, čeprav še vedno ni poceni. Od takrat sem bolj pozorna na otroški oddelek, ker so velike otroške številke čisto dovolj velike za ženske/dekleta...



Tudi to jopo sem našla na otroškem oddelku in takoj mi je padla v oči. So mi všeč kombinacije temno modre, rdeče in bele, za piko na i pa je imela še kapuco (ki jih imam res rada). Jo poskusim...aaaaaa, prfekt! Tak super fajn filing, športni in prav kul. Ojoj...pogledam rokave, prekratki :( Sem imela oblečeno številko M in mi je bila super oprijeta in vse, ampak rokavi smešno kratki. Brskam za večjo številko pa žal na izbiro le XL :( Sreča se mi je vseeno nasmehnila v drugi poslovalnici, kjer so imeli L številko. Dolžina rokavov je bila tokrat ok, oprime se me tudi lušno, čeprav se me je M boljše (no upam da se s pranjem to popravi), tako da hepi hipo, imam adidas jopo. Všeč mi je tudi to, ker imam še vedno kar nagnjenja, da izberem temne stvari, ta pa je bolj živa.




1 comment: