Sunday 26 August 2012

Cool characters: Maximus (Gladiator)

Vprašanje kateri je moj najljubši film je nevarna reč, ker jih bom stresla iz rokava vsaj deset. Se mi zdi skoraj nemogoče imeti le en naj film, če si 'filmoman'. Če pa jih je tako veliko in tako so si različni, da enostavno ne gre. Ampak ja, če se od mene zahteva, da moram res rečt samo za enega bo odgovor vedno ali Gladiator (2000) ali pa trilogija The Lord of the Rings (2001, 2002, 2003).

Gladiator mi je res epski film na celi črti in po 12 letih mi je še vedno top! Zgodba, liki, prikaz, scenarij... ena a in brez pripomb. Z besedami niti ne znam povedat kako drag mi je ta film.



Zaslugo za to ima tudi lik Maximusa, oz. če smo bolj konkretni Russell Crowe, ki ga je odlično odigral. Od nekdaj so mi bili všeč močni, fer, plemeniti liki, če pa jih postavite v meni najljubša zgodovinska obdobja pa še toliko bolj verjetno, da mi bodo všeč (mora pa seveda štimat tudi vse ostalo kot že rečeno). Všeč mi je njegova pot, volja, suverenost, vdanost in predanost, bolečina, jeza... ves muštr čustev, ki so sijajno odigrana in ustvarjajo res krasen lik.



Glede na to, da film znam skoraj na pamet je tudi naj prizor težko izbrat, ampak ta je gotovo med favoriti.

No comments:

Post a Comment