Wednesday 20 June 2012

First birthday!

PRVI ROJSTNI DAN BLOGECA JE TU!

Kar težko verjamem, da že eno leto pridno blogam, naredila kar 1067 objav in ja, sem prav vesela! V prihodnosti načrtujem nekaj sprememb, ampak vse ne bo šlo takoj. Verjetno se bo podoba rahlo spremenila, počasi načrtujem tudi pisanje v angleščini. Ne vem, če bodo ravno vse objave, ampak bodo pa. Idej je še vedno veliko, ampak žal je, še vedno, problem s časom. In za dobre, konkretne objave je enostanvo potreben čas.


Ob tej priložnosti HVALA vsem, ki si vzamete čas za obisk bloga, me berete, spodbujate, komentirate (na blogu ali v živo) ali ste kakorkoli del mojega ustvarjanja! En velik MERCI!*




Pa še ena povezava + na nek način 'darilo'. Kot veste je ime bloga po komadu Linkin Parkov: Somewhere I Belong in so mi med naj bendi in oh ah. No, naklučje pa tako: prav danes je izšla njihova nova, peta plata Living Things! Nekaj o temu pa v spodnjem videu. Jej!

2 comments:

  1. Vse najboljše blogec:)
    Te pa prav super brati, tako da upam da boš še naprej tako pridno pisala;)

    ReplyDelete
  2. wauuu ne morem verjet da je že eno leto mimo...tudi jaz ti želim da boš še naprej pridno blogala, ker te je super brat :)

    ReplyDelete