Tuesday 12 June 2012

Tony Awards 2012 fashion

Tokrat pa za spremembo, gledališka preproga. V nedeljo so podelili 66-te nagrade Tony, ki proslavljajo igralce na Broadwayu v New Yorku. Zmagovalci na linku (klik), obleke pa spodaj. Tiste, ki so mi bile najslabše sem tokrat spustila, mi je pa všeč barvitost te preproge.

Lepi v zeleni: Laura Osnes in Cristin Milioti v Jason Wuju.



Audra McDonald v ESosi in Sheryl Crow v Marchesi. Audra je zadela v polno - barva in kroj, super zanjo! Všečna tudi Sheryl.



Amanda Seyfried v Givenchyju, rdeča Cote de Pablo in temna Nina Arianda.


Amandina obleka mi na prvo žogo ni všeč, ampak ko sem jo videla bližje... not so bad.



Ribja repka na obleki Bernadette Peters v Donni Karan in Lauri Bell Bundy, desno Adrienne Warren.



Beth Behrs v živo rdeči obleki Naeem Khana, njena soimenjakinja Beth Leavel v temno rdeči.



Bolj umirjene: Jessica Chastain v Marios Schwabu, Elizabeth A. Davis v Christianu Siriano, potem Taylor Lauderman in še Judith Light v Sophie Theallet.



Štiri variante modre na Kathy NajimyNikki JamesJudy Kaye in Ellen Barkin v L’Wren Scottu.



Da so svetleče zadeve lahko tudi lepe dokazujejo Celia Keenan-Bolger v Monique Lhuillier, Condola Rashad in Kelli O'hara.



Cynthia Nixon v Carolini Herreri, roza-bela Tracie Bennett in viola Da' Vine Joy Randolph.



Za konec še Stockard Channing, rumena Spencer Kayden, črna Jan Maxwell in najbolj všečna v hlačah Pam Mackinnon.


No comments:

Post a Comment