Wednesday 20 June 2012

Trailers for movies in summer 2012

Poletje se bliža in s tem tudi novi filmi. Nekaj naslovov in napovednikov za filme, ki se jih veselim.

Za Magic Mika že veste, potem pa so tu...

Četrti del Ice Age, Ice Age: Continental Drift. Ena moja naj risank. Aaaaaaa, can't wait!



Tretji del Batmana pod režijo Christopherja Nolana, čigar filmi so mi izredno všeč. Christian Bale ponovno v akciji in The Dark Knight Rises. Če sem poštena se tega res najbolj veselim, zato me je po drugi strani malo strah, ker pričakovanja so!

 


Čeprav mi še vedno ni jasno, zakaj so se filmov Spider-Mana spravili snemati še enkrat in so mi vsi trije deli s Tobey Maguirjem super, me kljub vsem zanima kaj bo v temu filmu drugačnega. Naslov tokrat pa The Amazing Spider-Man.

   

Mikavni še Rock of Ages, Madagascar 3: Europe's Most Wanted, To Rome With Love, PrometheusThe Bourne LegacyThe Expendables 2 (za povezavo do trailerja kliknite na film) + še nekaj drugih, ampak, saj sproti še več.

No comments:

Post a Comment