Monday 9 July 2012

3 most listened albums at the moment

Tri najbolj poslušane plate ta hip pri meni... Vse se izšle letos, zanimivo gre ravno za en band, enega moškega in eno žensko izvajalko.

1. Linkin Park: Living Things (2012)
Nova, peta plata je zelo poslušljiva in všečna, posebej prvi del cdja. Super melodije, teksti, pravi mix mehkobe in trših delov. Se mi zdi overall kar soft plata, ampak na drugi strani pa niso pozabili na 'dretje' Chesterja kot ga slišimo v komadu Victimized (ta je še zame mal prebrutalen komad, čeprav včasih sede) in v Lies Greed Misery. Glede na to, da mi je njihova prejšnja plata najmanj všeč od vseh, sem vesela, da mi je ta spet precej. Love them!

Naj komadi: Castle of Glass, Lost in the Echo, Burn It Down in In My Remains
Najmanj všečen komad: Until It Breaks



2. Adam Lambert: Trespassing (2012)
Adamova druga plata je razdeljena v dva dela. Prvi del je funky, živahen, za plesat; drugi pa umirjen in bolj deep. Včasih bolj sede prvi del, včasih drugi, odvisno od razpoloženja.

Naj komadi: Trespassing, Runnin, Better Than I Know Myself, Underneath, potencialno tudi Outlaws of Love (en del vmes mi je rahlo siten no)
Najmanj všečen komad: Naked Love



3. Lana Del Rey: Born to Die (2012)
Ja po tisti objavi, kjer sem omenila, da sta mi dva komada super, me je osvojila tudi plata. Njen vokal mi je res orto spešl, čeprav je zanimivo, da mi je kar lepo število komadov norooo všeč, potem jih je pa ene par, kjer mi je glas in aranžma siten za znoret!

Naj komadi: Born to Die, Blue Jeans, Radio, Summertime Sadness, This Is What Makes Us Girls in Video Games
Najmanj všečni komadi: Million Dollar Man, Carmen in Lucky Ones


No comments:

Post a Comment