Thursday 12 July 2012

Bites!

Nadloga s katero se poleti srečujemo verjetno vsi. KOMARJI IN OSTALA LETEČA GOLAZEN! Saj se še spomnite lanske objave o pikih (klik) in kako mene piči vse kar leze in gre? Ja tudi letos so neverjetni. Popikana sem po nogah, rokah, celo na lička sem dobila en pik komarja in smisel za humor pri njih brez dvoma ostaja - imam recimo nad obema kolenoma pika, tako da je že skoraj simetrično. Smešno, ampak ni.

Ampak piki komarjev so postali prava šala v primerjavi z golaznijo, ki me še gloda. Niti ne vem kaj je, ampak pik je večji od komarjevega in logično srbi kot pri norcih, mesto pika je kar malo trdo in izgineva ful počasi. Dejansko tudi, ko glaven pik zgine, še vedno kaki teden ali dva ostane taki flek kot da imaš modrico. WTF ej?! Evo vam sliko. Ni najbojša in je v živo bolj vidna primerjava, ampak vsaj približno se pa vseeno vidi, kako je desna površina pika večja od levega (komarjevega).


Preprečevalci golazni?
Tista električna Raid zadeva, ki jo vključiš v elektriko sicer pomaga, ampak popolnoma jih pa ne prepodi. Po eni strani je logično, saj je vedno kaj svetlobe v sobi (če ne luč pa komp, je pa res da imam tudi pod oknom zunanjo luč - na ulici pač) in pri odprtem oknu ne moreš pričakovati drugače. In če je okno zaprto je taka vročina, da je težko spat. Večni problemi: okno odprto ali okno zaprto? Ponavadi izberem drugo, ker mi je raje vroče kot pa da skos mislim na žužke. Ampak potem slabo spim. Ampak to je itak poletna zgodba zase. Da o temu, da je Raid taka kemija in zelo verjetno škoduje tudi nam, sploh ne razmišljam.

In kar se tiče raznih Austanov, Off, Hansaplast in podobnih sprejev proti insektom. Ja ne vem no, meni se zdi kot da mi ne pomaga nič. Letos sem se res hotela izognit te kemiji, ampak je med tekom (posebej zvečer) toliko enega brenčanja okoli mene, da sem se začela špricat preden grem. Ampak sem se tudi nehala, ker mi ni, kot rečeno, nič bistveno pomagalo. Ja ta golazen se kar zabija vame. Za znoret. Enkrat letos sem šla tečt brez sončnih očal, ker pač ni bilo sonca... Napaka! Sem imela takoj dve mušici v očesu. Aaaaaaa! Ampak, zaradi te golazni pa tudi ne mislim vegetirat doma!


Skratka. Ostajam pri iskanju česa učinkovitega in bolj naravnega... Kakšna ideja?

EDIT:
- mimogrede: letos me še ni pičla nobena osa ali čebela, je pa tokrat mojo mami in to samo ko je šla mimo rož na vrtu; opasne so!
- nekaj idej za boj proti komarjem ponuja tudi soblogerica Sanna (blog S is form Smile)

1 comment:

  1. Oooo, ja..I just hate those bloody bastards!
    In ja, tudi mene vedno piči še kakšna x žuželka in se potem vedno bojim, da ne bo kakšne infekcije, ker vedno izgleda precej grozno (tko kot si opisala)..
    Tudi jaz ne uporabljam raida in podobnih zadev, ker so po mojem kar strupeni..
    Naravno? Slišala sem za olje sivke ali limonske trave..nisem pa še preizkusila..

    ReplyDelete