Monday 2 July 2012

London impressions: shopping

Danes bo dan za shopping zadeve. Najprej London, popoldan Ljubljana.

London in shopping. Za tako kratek obisk enostavno ni časa za vse. Za oglede, šoping, kofetkanje in kulinariko pa zvečer ven... ne gre. Tako je bil moj shopping (če zanemarim kake manjše zadevice), u bistvu le Primark, pa v H&M sem skočila pokukat, ampak bolj iz firbca. Roba skoraj ista ali pa kar ista kot tu, kaka zadeva več mogoče, ampak ne pretirano.

Torej verjetno poznate trgovine Primark? Trendi zadeve po neverjetnih cenah, o kvaliteti pa težko govorim. Ampak saj za H&M tudi ne moremo govoriti o neki kvaliteti. Je pa dostopno in v stilu. No, ampak glavna razlika med omenjenima trgovinama je, da so v H&M-ju v redni prodaji stvari, ki so za moje pojme, še enkrat toliko kot bi človek dejansko dal za njih, medtem ko so v Primarku cene kot bi v H&M-ih in podobnih morale bit!

Žal sem bila kar se tiče nakupovanja v Primarku razočarana. Razočarana, ker nisem mogla do nekaterih stvari. Hec je v tem, da je to velika trgovina v dveh nadstropjih in gneča je neizmerna. Res. Se psihično pripraviš in rečeš: ja vem, da bo veliko ljudi, ampak saj bo šlo, I'm ready', potem pa prideš tja in... in te ubije. Saj veste, nekaj je teorija, drugo praksa. Fu*k, kaki kaos je to. Sicer je blagajn ogromno, kot v kakem intersparu in prideš kljub dolgi vrsti hitro na vrsto, čeprav zgleda obupno. To je kul, ampak fora... po sami trgovini praktično ni ogledal (z izjemo nekaj ogledal pri dodatkih kot so sončna očala v drugem nadstropju). Vrste za garderobe pa so čez pol trgovine. Verjetno čakaš po uro ali več. In to mi res ni bil point, da zgubim celo dopoldan tam. Ljudje in tudi sama sem se preoblačila kar sredi prodajalne, ampak še vedno... ne moreš se pogledat in je bedn filing. Mi pa ni bilo do tega da kupujem oblekice in stvari, ki mi potem sploh ne bodo sedle. Tako sem šla v lov bolj za stvarmi, za katere mi je ponavadi škoda denarja in mi ne bo žal tudi če kaj pihnem s ciframi.

Najbolj razočarana sem bila sicer nad izbiro ženskih majic. Takih bolj lepih, ne športnih, basic oz. t shirtov. Sad. Lahko pa rečem obratno za moške majice. Lušne majice s potiskom po 3£! Noro! Pri nas daš pa najceneje 10€ pa je poceni. Right. Rekla bi tudi to, da je verjetno odvisno tudi od sreče kdaj prideš in kako je z robo. Recimo prvi dan je bilo precej fajnih moških majic, drugi dan so bile samo še velike številke in nič pametnega. Kar je tu posebej pomembno je tudi, da moraš vzet takoj, ker drugi dan mogoče ne bo več. Roba se spreminja, ljudje kupujejo kot zmešani. Prvi dan sem na primer kupila paketek petih parov nogavičk. Se šele kasneje spomnim, da bi lahko vzela še kake za prijateljici, ker je UK motiv vmes. Mislite, da so jih naslednji dan še imeli? Noooup. Pa dopoldan je več možnosti, da še imajo vašo številko kot popoldan.

Gremo na nakupe. Vzela sem majčke na vrvice, ki jih bom uporabljala verjetno bolj kot spodnje. Črna, temno modra, mint in barva breskve pa ena modro-bela ter grafiti rumena. Cena majčk: enobarvne po 1,8£, potiskani pa 2£. Potem na desni majčka Freddija Mercuryja, ki mi jo je vzel dragi. Ja saj bi bil greh, da je ne bi. Spodaj levo dvoje športne kratke hlače, desno pa črnina: ene pajkice, ene harmke, ene oprijete hlače do nad koleni (ala kolesarske?) in ene dolge hlače bolj v stilu trenirke. Pajkice so mi presenetljivo udobne in drugič vzamem še kake. In ponovno smešno nizke cene: za pajkice 3£, športne 'kolesarke' 2,5£, harmke 5£ in športni spodnji del 3£.


Spodnji del pižame je fuuul lušen in udoben, desno pa 2x po pet parov nogavičk (cena za 5 parov: 2,5£). Všeč! Spodaj še lipglossi, robčki za odstranjevanje make upa in gel za razkuževanje rok. Prčkarije, ki jih kar pograbiš. Tudi če ne rabiš. Saj veste... :)


Natikači: športni brit in minti barve, desno spodaj pa lepše - temno modre z zlato verigico. Ljubezen na prvi pogled. Potem štirje pasi: trije so tanki in so bili samo po funt na kos, en je debelejši in je bil 2£. Levo spodaj trio sončnih očal. Skupna cena teh treh očal pa je 5£. Pri nas daš pa za ista 'jajca' za kos 5€ pa je poceni (pa daš ponavadi več).


Šal, ki mi ga je kupil dragi in bi se nama skoraj zmuznil. Je pa kupljen na tržnici Camden, ne v Primarku. Barve se tako lepo prelivajo ko ga daš za vrat. Love <3


Še en super nakup v Primarku je bila torbica. V živo je še lepša. Mint ročaj, vmesni del je tak grob slamnat-ish (kk se reče temu materialu sploh?), spodnji del pa temno modr. Všeč mi je tudi velikost in kar ne morm je nehat nositi. Levo zgoraj nekaj moških majic (3£ za kos!), spodaj pa še majčki za naša malčka palčka/nečaka.


Skratka lepih stvari in poceni stvari je veliko. Je pa treba imet čas in energijo za nakupe. Kupila sva kajpak tudi kartice, magnetke in razne malenkosti, na koncu sva se na letališču odločila tudi za dve šalčki. I love mugs, žal pa tu izbira ni bil ne vem kako pestra. Desni mi je bil ful všeč, ker je tak mal šajni (ne kičast, ampak kul), levi pa bolj umirjeni...


Kaj bi vzela, če bi šla še enkrat? Ja, gotovo še kaj. Definitivno še kako torbico, kjer se cene za njih v Primarku gibljejo okrog 10£. Ena rdeča, bolj biznis varianta, je bila krasna! Ampak pri torbicah imaš sploh občutek, da so težke, ko imajo kake kovinske dele ipd. Potem razni športni puloverji in torbice v stilu UK oz. z London napisi so bile všečne... Ampak je tudi s financami tako, da nočeš vsega kar porabit, ker ne veš kaj te še čaka, pa da ne bo pretežko za prtljago and so on. Pa dobro, saj se vrnem nazaj in popravim napake ;)

No comments:

Post a Comment