Tuesday 21 June 2011

Summer time!

:sun:

Morje, sonce, mivka, sex on the beach (koktejl, da ne bo pomote :P), poležavanje... so verjetno vsem prve asociacije povezane s poletjem! In ker je danes uradni štart, mojih 10 poletnih...

1. ni jo čez dobro družbo pa naj se sliši še tako kliše. Partner, prijatelji/ce ali sorodniki, če je družba prava je pravo razpoloženje in sprostitev toliko bolj prijetna!



2. Osvežitev je potreba, posebaj v vročih dneh. Poleg vode, ki je del vsakdana mi odgovarja Unionov radler grenivka, za razvajat se ga pa ni čez mojito<3


3. Poletje - ni ga primernejšega časa za eksperimentiranje z živimi barvami lakcov, katerih ni nikoli preveč:)

4. Sveže sadje in sadne solate. Mmmmmmm, sočni užitki...


5. Kopalke. Sama še vendo pravim, da jih ni čez bikink, če pa bi se kateri od teh modelov kopak Victoria's Secret znašel v moji omari tudi ne bi bilo nič narobe... jap, črtasno i like.



6. Mp3 lista za v avto z energičnimi komadi je za na pot obvezna, potem pa naj se prepevanje začne :)



7. Čevlji s podplatom iz plute so mi letos sila všeč. In pri Victoria's Secret najdete tudi takele čevelce...


8. Knjiga za na plažo, za branje v senčki ali na viseči mreži. Sama nisem bralka romanov in lahkega branja na sploh, zato pa sem letos z veseljem ponovno vzela v roke stripe Mikija Musterja v prenovljeni različici z večimi zgodbami v eni knjigi (stripi sami znotraj knjige pa so kar se da isti kot v starih knjigah).

9. Če imamo že barvne nohte in obutev in kopalke, ne morem brez oblekic.


10. In ne nazadnje nekaj kar pride prav čez celo leto in še vedno ostaja top modni dodatek - nasmeh!  Ne bojte se ga uporabiti!


POLETJE prihajamo!

1 comment:

  1. Who is this:

    This photo?

    I know a girl who looks like her, sorry for not writing in Slovenian.

    ReplyDelete