Sunday 26 June 2011

Naj 3 pasme psov

Pri hiši smo vedno imeli psa, a vendar nikoli ni bil res moj moj. Že leta si želim psa, prebiram knjige o vzgoji, obnašanju itd., ampak bo treba še malo potrpeti, ker morajo biti nekatere stvari ob prihodu človekovega najboljšega prijatelja pač porihtane in želim si ga na svojem, it z njem v pasjo šolo pa stroškov bo seveda kar nekaj (ki si jih trenutno še ne morem privoščiti) pa seveda odpovedovanje, prilagajanje in nekatere logistične težavice, katere sem pripravljena sprejeti, ampak vse ob svojem času.

Najbolj verjetno bo moj prvi štirinožec zlati prinašalec oz. prinašalka :)

Če bi/bom imela dovolj časa bom definitivno premislila še o pasmi mejni škotski ovčar oz. border collie.


































In če bom imela srečo bom enkrat dočakala tudi aljaškega malamuta (gre za zahtevno pasmo, ki se za prvega samostojnega psa v literaturi in tudi od lastnikov odsvetuje in po vsem prebranem verjamem, da je temu res tako...).




To so idealno-tipske pasme al kako naj se izrazim. Všeč so mi njihovi karakterji in vizualno, pri izbiri pa bo sevedno pomembno tudi kakšen bo moj/njegov/naš živjenjski prostor in pa urnik oz. čas, ki ga bom lahko psu namenila.

Aljaške obožujem že od malega, predvsem zaradi podobnosti/povezave s prednikom volkom, ki je moja najljubša žival; v border collija sem se zaljubila šele pred nekaj leti, fascinira me njegov intelekt, živahnost; zlatkoti so mi pa tudi že od nekdaj pasma, ki se je ne morm nagledat in mi karakterno odgovarja.

Seveda sem pripravljena tudi na odstopanja pa ni mi važno za papirje, psarne (ko samo prebiram o tem mi rata slabo - vsak itak zagovarja svoje pse in blati druge, ljudje imajo cele biznise s psi, medtem ko so zavetišča polna :( pa o tej temi konkretno kdaj drugič), lahko je tudi mešanček, samo resnično bi rada spoznala starše psa, za katerega se bom odločila, pa želja je, da je vsaj eden od njih željene pasme.

Videji: http://www.youtube.com/

No comments:

Post a Comment