Saturday 25 June 2011

V pričakovanju (prvič)

Filmi, ki se jih zaenkrat veselim v naslednjih mesecih... in še sama ne morm verjet, da je med njimi kar nekaj komedij. Vsak, ki me pozna ve, da jst in komedije ne sodijo dobro skupaj in sm mal preveč kritična do njih... pa tudi do tega še pridemo, ko se lotim ocenjevati filme.

Moj problem z napovedniki filmov je ta, da če se mi zdi trailer kul, zabaven, fajn potem me film (pre)pogosto razočara. Zadnja leta se mi sploh zdi, da vse najbolše fore pokažejo že v napovedniku in potem v filmu čakaš in čakaš na kaj več pa se kar ne zgodi. Tako da, ne tako privlačen trailer mogoče obeta vsaj boljši film. Sicer pa je vedno v stvari okusa...

Najbližje veselju je film Transformers 3: Dark of the Moon in glede na to, da nad dvojko nisem bila navdušena, mi je prav čudno da se ga tok veselim. Pa seveda me ful zanima kako se je odrezala v igranju model Victoria's Secret, Rosie Huntington-Whiteley (kar glede na 'igro' predhodnice Megan Fox ne bi smelo biti pretežko).

Super 8 - če ima prste vmes J.J. Abrams (Lost) potem me že zanima za kaj se gre + Spielberg je sodeloval zraven + precej so skrivali podatke o filmu...

Komedija Larry Crowne z dvema karizmatičnima - Tomom Hanksom in Julio Roberts v glavni vlogi

Jennifer Aniston mnogi očitajo, da že od vloge Rachel iz Friendsov igra eno in isto vlogo, tega ne bo izpodbijala (čeprav čisto tko se mi tud ne zdi), rekla bom le, da je ena redkih igralk, katero vedno rada gledam pa naj si bo na velikem platnu ali pa na malih zaslonih-in to ni mala reč. Tokrat v filmu Horrible Bosses.

Crazy Stupid Love - Julianne Moore, Ryan Gosling, Steve Carell, Emma Stone... simpatično deluje...

Jane Eyre se veselim in še kar čakam.. poleg vsebine se veselim tudi kaj ponuja Mia Wasikowska (Alice in Wonderland, The Kids Are All Right), ki se mi zdi da ima ful potenciala, da se razvije v igralko prve klase.
 

Pa seveda, težko pričakovani zadnji del - Harry Potter and the Deathly Hallows part 2



Video by: http://www.youtube.com/

1 comment:

  1. sami kul filmi zgledajo, si jih morem tudi sama pogledat :)

    drugače pa se tudi meni dostikrat zazdi da dajo v trailer najboljše odseke filma...

    ReplyDelete