Friday 24 June 2011

stil tedna - Jessica Alba

Vsak teden bom poskušala izbrati zvezdnika oz. bolj verjetno zvezdnico, ki mi je imela oz.ima dober stil oblačenja. Seveda je že tu treba povedati, da se ulični stil loči od tistega za na rdeče preproge, prireditve ipd., tako da ju ne bom mešala (kar teoretično pomeni, da se lahko ista zvezdnica pojavi tudi večkrat).

Štartam z Jessico Alba, katere stil mi je bil eden prvih, ki mi je bil tako všeč, da sem si fotografije začela shranejvati na komp.

Nekje do leta 2007 se je Jess zunaj pojavljala največkrat v pretežno športnih zadevah - trenira, top, superge, zelo simpl modeli majčk pa seveda tudi jeans.
od 2004 do 2006

Leta 2007 je zame naredila velik korak naprej - simpl, urejena, super skombinirano z modnimi dodatki.
2007

2007

Tudi med prvo nosečnostjo (2008) je izgledala prima!
2008

Po porodu je Jess šla s stilom še naprej. Ja prav vedno izgleda super in tudi hčerko Honor vedno lušno uredi.
2009
2009
2009

Tudi lani je bila prava paša za oči...
2010

2010
 
2010

Pa še nekaj slik od letos, ko je ponovno nosečka.
2011

Pri Jessici mi je všeč, da še vedno 'da nekaj nase', kljub temu, da je mlada mamica, vseeno pa ne pretirava. Ima svoj stil, kombinira, občutek imaš, da se v tem kar nosi počuti dobro, zanimive modne dodatke ima, je enostavno oblečena, a urejena pa plus tudi to, da ne pretirava z nošenjem petk.

Foto za kolaže: http://jessicaalba.net/

No comments:

Post a Comment