Tuesday 30 August 2011

Bzzzz bzzzz, pik pik

Vsako leto ista zgodba. Leteče zadeve me imajo rade. Vedno bolj prepričana sem, da imajo med seboj celo kakšno tekmovanje? In, če one ne najdejo mene, jst najdem njih...

Komarji so moji največji občudovalci. Ne glede na destinacijo, me obkrožajo in pridno skrbijo za to, da moje noge niso brez rdečih pik. Imajo tudi neverjeten smisel za humor - pičijo me na gleženj, členek na roki in komolec. Pa, če to ni izvirnost?!


Rade me imajo tudi neke marostarske muhe, ki 'ugriznejo' (med tekom me 'lovijo'). Pik je podoben tistemu od komarja, le da je večji. In srbiiii (itak).

Vsako leto se srečam tudi s kakšno čebelico ali oso. Tudi te me najdejo na zanimivih lokacijah. Dve najzanimivejši...
-> na morju... plavam, plavam... že dalec od obale pa iznenada pik in že imam želo v roki... in potem preplavati do obale in hitro urgirati...

-> sedim, niti ne pod drevesom, ampak so v bližini... nosim normalno majico brez rokavov... pa me med prsima nekaj špikne. Pogledam in surprise - čebelica! Kako je to sploh mogoče? Pa niti dekolteja nisem imela? Aauuu, in spet hitim po lek...


In kot že rečeno: če one ne najdejo mene, jih najdem sama!

Včerajšna prigoda je bila moja krivda. Hodim v natikačih pred hišo po travi pa mi noga zdrsne iz natikača in kot bi stopila na nekaj ostrega. Pogledam - želo se je kar lepo zapičilo, tako da sem ga hitro potegnila ven in letim po aspirin.

Aspirin je že nekaj poletij moj stalni spremljevalec. Enkrat sem dobila mail, da pri pikih aspirin ful pomaga in preverjeno res. Malo zmočiš in daš na mesto pa je učinek res 1a. V primerjavi s Kamagelom in podobnimi se mi zdi, da veliko manj časa traja, da se ti pozna od pika. Ob uporabi aspirina res hitro zgine. Nogo sem si potem še malo hladila v mrzli vodi, potem pa - akcija naprej. In zvečer sem že tekla, kot ne bi bilo nič, čeprav je mesto še vedno malo občutljivo, saj gre za stopalo.

Če so letos čebelice pozabile obiskat mene, sem jih našla jaz

2 comments:

  1. Hi, hi. Saj je smešno, priznam, vendar zna biti tudi zelo nevarno in nadležno. Sama sovražim prav vse te žužke.

    ReplyDelete
  2. še en super članek :) drugače pa ja tudi mene imajo komarji zelo radi. Pa zanimivo vedet tole za aspirin, do sedaj še nisem tega slišala.

    ReplyDelete