Wednesday 12 December 2012

Makeup on VSFS 2012 + comparison with last few years

Še nekaj besed o make upu na Victoria's Secret Fashion Showu 2012.

Nekih pripomb nimam, mogoče so mi malček pretiravali samo s smokey eyes. Se mi zdi, da nekaterim dekletom to ni tako zelo pasalo kot drugim.

Recimo pri Candice, Constance in Toni se mi je zdelo, da jih ta make up okrog oči v nekem smislu kar obteži in imajo take sleepy eyes pa še do izraza ne pridejo tako zelo kot drugače.



Če primerjam make up še z nekaj let nazaj. Lani so mi imele res krasen make up, zelo naraven, simpl in enega najboljših za moj okus.



So bila pa tri leta prej katastrofalna. So bila tako rjave v obraz, da je bilo kar scary (še najbolj leta 2008).

Make up iz leta 2010. Alessandra, Lily in Adriana: jok, jok, jok.



2009.



Ter groza & strah na VSFS 2008.



Še video kaj so želeli ustvariti letos.

No comments:

Post a Comment