Tuesday 11 December 2012

Models on VSFS 2012, part I

Še pregled po mankenkah na Victoria's Secret Fashion Showu 2012.

Tisti, ki VSFS spremljate dlje časa, ste do sedaj verjetno že ugotovili, da imajo nekatera dekleta vedno super lepe outfite, spet druga pa pogosot precej zahtevne. Več pokomentiram sporti pri dekletih v nadaljevanju.

Najprej mankenke, ki so imela po 3 outfite/looke. Teh je bilo kot že omenjeno samo PET (pol manj kot lani)! Štiri od teh, so jih sicer imele tudi lani, zadnja pa je tretjega dobila po spletu okoliščin.

Candice Swanepoel
24 let, 175cm, rojena v Južni Afriki, od 17 leta zmenkuje z modelom Hermannom Nicolijem in še vedno med top 20 manekenkami na svetu.

Ona je ena tistih, ki vedno dobi super hot looke. Letos je imela kar 3x krilca, videli pa smo jo v segmentih: Circus, Calendar Girls in Angels in Bloom. Meni so bila najbolj všeč prva krilca in rdeče perilo.



Miranda Kerr
Avstralka, 29 let, 175cm, poročena z Orlandom Bloomom s katerim sta se videvala od leta 2009, imata sina Flynna, ki bo kmalu dopolnil eno leto. Miranda je sicer pravi prehranski ekspert in veliko da na zdravo življenje. Ima tudi podjetje KORA Organics, je pa tudi novi obraz Manga.

Mislim, da ni treba ponovno pisati, da mi je ona tako in drugače 1a in inspiracija, za moj okus ima prfekt postavo itd itd. Tudi ona ponavadi dobi čudovite looke, meni so bili letos vsi všečni in se kar težko odločim za naj. Videli smo jo v segmentih Circus, Dangerous Liaisons in Silver Screen Angels.



Doutzen Kroes
Nizozemka, 27 let, 175cm, poročena s Sunneryjem Jamesom, imata pa tudi skoraj enoletnega sina Phyllona. Trenutno ima pogodbo z L'Oréal-om in je peta na Forbesovem seznamu najbolj plačanih manekenk.

Meni se zdi, da je od lani precej izboljšala postavo, mi pa zgleda od nekdaj starejša kot je (bi rekla da je nekaj čez 30). Videli smo jo v Circus, Dangerous Liaisons in Silver Screen Angels segmentih. Prvi outfit mi je bil obupen, ampak sem že pohvalila, da je iz njega naredila kar se je dalo, drugi mi je bil najljubši, tretji pa nič posebnega. Se mi zdi pa ena tistih deklet, ki ne dobiva ravno super lookov.



Karlie Kloss
Američanka, 20 let, 180cm, na Top 50 Models Women list zaseda drugo mesto in je grobo rečeno povsod in še vedno 'vroča roba' (na naslovnicah Britanskega in Japonskega Vogue, Ruski Harper's Bazaar in Numero pa v kampanijah Juicy Couture, Stefanel, Elie Saab, Jean Paul Gaultier).

Kot veste je nosila tri outfite (segment Circus, Calendar Girls in Angels in Bloom), videli smo dva. To je bila za Karlie šele druga revija pa ponovno s tremi looki. Meni je bil od njenih outfitov edini všeč prvi, kot metalka mečev.



Splet naključi je tri looke prinesel Behati Prinsloo, saj je bil levi namenjen Lais Ribeiro (klik za več info).
Rojena v Johannesburgu (Južna Afrika), odraščala v Namibiji, 23 let, 178cm, od maja zmenkuje s pevcem Maroon 5, Adamom Levineom. Prejšnji teden smo jo lahko videli v enem delu serije Hawaii Five-0 (pojavili sta se še Jacquelyn Jablonski in Jasmine Tookes).

Videli smo jo v segmentih Dangerous Liaisons, Calendar Girls in Angels in Bloom. Ja če ne bi po nesreči dobila prvega outfita bi bila hudo razočarana nad tem kaj so ji namenili. Se mi zdi, da je tudi ena tistih, ki ne dobiva ravno super lepih lookov. Je bil pa vsaj premik, da letos ni več hodila za Pink segment, čeprav ji paše, ker je taka navihana bejba.


No comments:

Post a Comment