Wednesday 12 December 2012

Models on VSFS 2012, part II

Nadaljujem z dekleti na Victoria's Secret Fashion Showu 2012. Za prvi del - klik.

Le dva looka sta tokrat dobili Adriana Lima in Alessandra Ambrosio. Toni Garrn je kot lani nosila dva looka, vsem pa je skupno, da so bile v prvem (Circus) in zadnjem (Angels in Bloom) segmentu.



Adriana, Brazilka, 31 let, 178cm, od leta 2009 poročena z Markom Jarićem, imata pa hčerkici 3-letno Valentino in trimesečno Sienno. Adriana je četrta na Forbesovem seznamu najbolj plačanih manekenk.
Za Adriano imam občutek, da vedno pokasira neke ultra dramatične ali pa kičaste looke. Letos mi ni bil noben posebej všeč. Pa zdi se mi, da se še ni znebila vseh poporodnih kilogramčkov (ne narobe razumet, še vedno je tole nenormalna postava, glede na to, da je rodila 12.septembra!).


Alessandra, še ena Brazilka, 177cm, mamica in med najbolj plačanimi manekenkami (6.mesto po Forbesu). Z dolgoletnim partnerjem Jamijem Mazurom imata 4-letno hči Anjo, od maja pa še sina Noaha. Je obraz Colcci-ja, videli pa smo jo tudi na zaključku Olimpijskih iger, saj selijo v Rio.
Ale mi zadnja leta dobiva bolj tak tak outifte (včasih je imela veliko lepše). Tudi letos mi ni bil noben ne vem kaj, je pa končno nosila Floral Fantasy Bra.


Toni, Nemka, 23 let, 181 cm, zaseda 23. mesto na listi modelov, kariera pa se ji je pred leti odprla po zaslugi pogodbe s Calvin Kleinom.
Na VSFS je bila drugič in imela dva zahtevna looka. Prvi z baloni, zadnji kot ogromna cvetlica. Da je veliko odvisno od outfita -> poglejte si primerjavo med njenima lanskima (klik). Ja ni težko zgledat hot, če imaš super lep look, pri drugem je bilo pa to precej težje.


Tudi Erin Heatherton je letos nosila en look manj kot lani, je imela pa zato obakrat krilca. Dva outfita sta ostala za Izabel Goulart, dva pa je nosila tudi novinka Barbara Fialho. Vsem trem je skupno, da so hodile v segmentu Circus in Calendar Girls.


Erin: Američanka 23 let, 180cm, oktobra se je skoraj po letu razšla z igralcem Leonardom DiCaprijem.
Dva všečna looka na Erin. Počasi prebolevam njeno operacijo nosu, se ne spomnim več čisto vsakič ko jo vidim, pri tem pa brez dvoma pomaga tudi njen krasen nasmeh.


Izabel: Brazilka, 28 let, 177cm, najbolj znana po sodelovanju z VS in Armani Exchange.
Podobno kot Alessandra, se mi zdi, da zadnja leta dobiva manj všečne outfite. Zadnji dve leti je imela precej zahtevnih kril, letos sicer ne, ampak noben njen look mi ni lep. Ima pa še vedno killer postavo.


Barbara Fialho: prvič na VSFS, tudi Brazilka, 24 let, 180cm, letos je bila na Brazilskem fashion weeku v Riu imenovana za ‘best body of the season’.
Dva težka looka zanjo. Tale klovn bi lahko izpadel grozno pa je svoje delo opravila super, prav tako v drugo z velikim slamnikom in žogo. Pohvalno! Mi pa definitivno ne zgleda stara 24 let.



Potem Lindsay Ellingson, Hilary Rhoda in Cameron Russell, ki jim je skupno, da smo jih videli v segmentih Calendar Girls in Silver Screen Angels.


Lindsay: Američanka, 26 let, 180cm.
Letos je imela le dva outfita, oba s krilci in super kjut. Je ena tistih, ki ima vedno fletne outfite, se mi zdi pa kot sem že omenila ena podcenjenih pri VS.


Hilary: Američanka, 25 let, 180cm.
Prvič hodila za VS, ni mi imela najbolj super všečnih lookov, ampak deteljica mi je vseeno bolj posrečena kot drugi izgled. Pa simpatična je bila tam ko je v kamero mahala, taka sproščena.


Cameron: še ena Američanka, 25 let, 173cm.
Priznam, da mi je ona še vedno neznanka, kje so jo dobili za šov, ker mi ni čisto nič posebnega (lani sem se spraševala isto). Mi je bil pa njen drugi dramatični 'queen' look krasen!


Štiri dekleta smo videli v segmentu Dangerous Liaisons in Silver Screen Angels. Lily Donaldson, Magdalena Frackowiak, Sui He in Bregje Heinen.


Lily Donaldson: Britanka, 25 let, 178cm.
Lily mi je zelo všeč, tako da sem bila kar precej žalostna nad outfitoma, ki ju je pokasirala.


Magdalena: Poljankinja, 26 let, 180cm, zaseda 23. mesto na listi top modelov.
Tudi zanjo bi rekla, da je stara nekaj čez 30, sicer pa ena redkih deklet, kjer si dobil občutek, da ji je kakršnikoli nasmeh pravo mučenje. Če je taki profi bi lahko en iskren nasmeh skupaj sestavila. Ljubši mi je bil njen drugi look.


Sui He: Kitajka, 22 let, zaseda 14. mesto na listi top modelov.
Dvakrat črno perilo in vlečka, vzamem drugo.


Bregje: Nizozemka, 19 let, 175cm, mimogrede nastopila je v videospotu Payphone od Maroon 5.
Drugič na VSFS, podobno kot Lily je dobila dva hudo povprečna outfita :( Pa njena hoja mi je med najboljšimi.

No comments:

Post a Comment