Monday 3 December 2012

Recenzija filma - The Bourne Legacy (2012)

The Bourne Legacy (2012)
Četrti film o Bournu je pravzaprav brez Bourna. Boruna je tri dele igral super prepričljivi Matt Damon in kdorkoli ga bi nadomestil to ne bi bilo več to. Da tega niso naredili, mi je bilo zelo všeč, čeprav sem rahlo alergična na filme, ki stari naslov uporabijo samo zato, ker ljudje franšizo poznajo.

V četrtem delu tako spoznamo Aarona (Jeremy Renner), ki je kot Bourne del širšega programa oz. je že celi čas šlo za več programov, ne le tistega ki smo ga spoznali v filmih  The Bourne Identity (2002),  The Bourne Supremacy (2004) in The Bourne Ultimatum (2007) z Mattom Damonom. Film je težko ne primerjati z ostalimi tremi (posebej če so ti bili zelo všeč), čeprav je ta zgodba zase. Pa vendar uspešno povežejo paralelo tudi z omenjenimi Bourni. Všečno! Ni mi tako super akcija kot prvi trije, čeprav se dogaja, Jeremy je krasen in brez dvoma prepriča. Prav tako Rachel Weisz, ki igra znanstvenico Dr. Marto Shearing in Edward Norton kot Eric Byer. Film se mi vseeno ne zdi tako napet, pretkan in razburljiv kot predhodni, pogrešala sem kak twist pa glede na to, da je bil kar dolg film, bi to brez dvoma lahko naredili. Prejšnji trije se mi zdijo tudi bolj dramatični in bolj dovršeni, čeprav gre brez dvoma za solidno akcijo. Všeč mi je tudi, da se v akcijski prizorih trudijo bit relativno realistični. 3+/5

Mimogrede. V medijih se je govorilo o tem, da je možnost, da bi Matt in Jeremy združila moči za naslednji film (obema naj bi bila ta ideja tudi všeč), kar bi se mi zdelo kul! Upam da režiserji, producerji, scenaristi in ostali najdejo skupen jezik...


No comments:

Post a Comment