Monday 13 February 2012

BAFTA Awards 2012: fashion, part 2

Drugi del oblek na nagradah BAFTA.

Zadnja doza beline: brez rokavov Berenice Marlohe, zraven Olivia Williams, potem še najbolj všečna od tu, minimalistična Tilda Swinton v Celine in ena izmed polomij večera, Edith Bowman v Diorju.



Claudia WinklemanOlivia Harrison, Joanne Frogatt v kreaciji Victorie Beckham in Meryl Streep v Vivienne Westwood. Vzanen Joanne in pogojno tudi Claudio, Olivia ni napačna za svoja leta, medtem ko mi Meryl kar ne potegne.



Zanimivi sta mi bili Hayley Atwell (levo) v WilliamVintage 1960s in Bonnie Wright v vintage Pradi (na sredini), desno pa Lynne Ramsay, ki je med tistimi, ki so pihnili mimo, ker ji res ne pristoji.



Gillian Anderson v Sybil Connolly in Naomie Harris v Emiliu Pucci. Gillian me je najprej rahlo ustrašila v obraz, ampak obleka mi je kar všečna, medtem ko imam do Naomie mešane občutke.



Nosečka Elsa Pataky v Gucciju, na sredini enostavna Francesca Gardiner in kar všečna, violična Gemma Chan.



V temno rdeči kreaciji Armani Prive, Penelope Cruz.



In še zadnje štiri: Sarah Smith, Emeli Sande, Helena Bonham Carter v Gilesu in Laura Bailey v Chanelu. Dejansko sta mi obleki Helene in Laure med všečnejšimi, ampak Helena mi look pokvari z rokavicami in od vratu navzgor (čeprav Helena je pač Helena), medtem ko mi od Laure ni najbolj primerna za dogodek; pa make up mi je tudi over the top.



In osebno največje razočaranje,  Berenice Bejo. Why ou, why?

No comments:

Post a Comment