Thursday 23 February 2012

Costume Designers Guild Awards 2012

Kot obljubljeno obleke na Costume Designers Guild Awards 2012.

Meni ponovno najbolj všeč Kate Beckinsale. Saj, če mi ne bi bila ona tok kul bi verjetno rekla, da se en malo ponavlja, ampak ker mi je pač fajn tko in drugač mi je tudi tu fletna.



Ashley Madekwe, zraven soigralka Christa B. Allen, potem pa Jeannie Mai in Rooney Mara. Ashley bi preobula, Christi pa snela tole ovratnico pa bi bili super. Solidni Jeannie in Rooney.



Rdečke: dve sliki Amber Valletta, v bolj živahnem odtenku pa Jane Lynch in Trish Summerville.



Modre: Sanja Hays, Ellie Kemper ter Roseanne Fiedler. Ni najbolj posrečena fotka, ampak od Sanje obleka mi je všeč.



Dolžine, ki jih preziram (z izjemo Carly): Chloe Grace Moretz, viola Carly Steel, črno-bela Marcia Gay Harden, pa Sydney Poitier in dijo mijo oz. Sandy Powell.



Minimalistični Christine Wada in Leesa Evans, na sredini Jacqueline Mazarella in desno Lou Eyrich.



Sledijo obleke, pri katerih nisem fenica tega svilenega materiala (razen občasnih izjem): Arianne PhillipsErika ChristensenErin BenachMeredith Monroe in Penelope Ann Miller.



Še nekaj temnih: Deborah HopperMadeleine StoweRoma Maffia in Kelli Jones.



Za obleko se niso odločile Demet OgerDot Marie Jones in Jany Temime.



Pa še zadnje: Ane CrabtreeJennifer EveJill OhannesonJulie Vogel in Wendy Chuck.

No comments:

Post a Comment