Wednesday 22 February 2012

Vanities 20th Anniversary Party

Ja, dogodki se kar vrstijo, včerja so bile nagrade BRIT pa Costume Designers Guild, ampak še prej poglejmo obleke na dvajsteti zabavi Vanities, ki je bila v ponedeljek.



Meni najljubši Kate Mara in Malin Akerman. So mi za razne zabave bolj ljube obleke, ki niso do tal.



Super sta mi bili Rashida Jones (na dveh slikah) in Shailene Woodley, medtem ko mi Stacy Keibler ni bila všeč tako kot ponavadi.



Za minimalistične črne obleke, v dolžini kolen, so se odločile: Alice Eve, Amy Adams, Kim Raver in Ari Graynor. Najbolj všeč mi je Alice, nisem pa fenica ledra čez obleko kot ga nosi Ari.



Tri čipkaste: Carly Craig, Kathleen Robertson in Kelly Lynch, potem pa še 'izrezljani' Renee Olstead ter Teresa Palmer. Vzamem Kelly, čeprav bi mi bila še boljša brez najlonk.



V kožni barvi sta bili, rahlo dolgočasni Anna Kendrick in Vinessa Shaw, medtem pa sta Jessica Chastain in Maggie Grace bolj zanimivi kar se tiče krojev in potiska, ampak mi ne sede ne ena ne druga.



Bele: Adepero Oduye, Ali Larter, Amara Miller in Jena Malone. Ehhh...



Še ena z usnjeno jakno, tokrat čez dolgo obleko, Cote de Pablo, na sredini Dania Ramirez in nosečka Molly Sims.



Modrikaste, vsaka na svoj način: Gugu Mbatha-Raw, Katheryn Winnick, Paula Patton in Emmy Rossum. Saj do sedaj že veste, da bom skritizirala paščke na Gugu, ledr na Pauli in da bom Katheryn in Emmy pozabila do jutri.



Kar všečna rdečka Hayden Panettiere, v viola kostimčku Mary Birdsong ter preveč svečani obleki za zabavo, Meagan Good.



Gorčična Jess Weixler, nežno rumena Mary Elizabeth Winstead in rožnata Olivia Munn.



Še najmanj všečne za konec: v hlačah Judy Greer, v precej neposrečeni kombinaciji Tracee Ellis Ross, potem me s škornji v smeh spravlja Kate Flannery, ni mi všeč kroj in obutev in verižica Marcie Gay Harden, podobne stvari pa me motijo tudi pri Marley Shelton.

No comments:

Post a Comment