Thursday, 2 February 2012

Novo wtf?

Da nas, po domače rečeno, nategujejo na vsakem koraku verjetno ni nič novega. Ampak se znova in znova sprašujem, kako si podjetja lahko to privoščijo? Kako za izdelke, lahko trdijo: da so najboljši, najbolj bio, največ sadja, najmanj kalorij in podobne fraze, ki ljudi zavedejo in nas prepogosto vodijo v nakup? Ja, fino se sliši in tako se proda, samo da bo dobiček, potrošniki smo pa itak naivni bumbarji. Svašta. Že tako pogosto opazim, da je kakšen artikel normalno na polici in samo, da ga premaknejo na končnico (kjer gre več ljudi mimo in je bolj transparenten, cena pa je ostala ista), ja ljudje že navalimo. Ampak okej, to je strategija, medtem ko mi gredo zavajanja resnično na živce.

Dam kar konkreten primer. Prejšnji teden je v Müllerju začela veljati akcija in notri kot NOVO oglašujejo pasjo hrano in prigrizke za pse. Is that a joke? Oboje je na policah Müllerjev odkar pomnim. In če že hočejo opozoriti na izdelek naj opozorijo vsaj z nečim resničnim, ne nategom, da gre za nove artikle.





No comments:

Post a Comment