Thursday 23 August 2012

Kate Beckinsale and Jessica Biel promoting Total Recall

Za remake filma Total Recall je bilo narejeno res ogromno premiere, ki se kar ne konča. Glavni igralki, Kate Beckinsale in Jessico Biel tako vidimo precej pogosto, zato poglejmo kaj sta nosili na photocallih in premierah po svetu do sedaj.

Kate in Jessico smo videli že na junijskih MTV Movie Awardsih. Kate v Diorju, Jessica v Chanelu.



V Mehiki je Jess nosila Giambattisto Valli, Kate pa J. Mendela. Desno soigralec in glavna vloga v filmu, Colin Farrell.



Na Comic-Conu julija. Kate v outfitu rag and bone, topu pa od A.L.C., Jessica pa v belem krilu Thierryja Muglerja. Na sredini jima družbo dela Colin, desno pa še Kate z režiserjem in možem Lenom Wisemanom. Kate mi je super tu!


LA photocall. Jess v Oscar De La Renti, Kate v Diorju, med njima ponovno Colin.



Hollywood premiera. Kate v kačji obleki Armani Prive, Jess pa v Dior Couture. Dijo mijo Jess, dijo mijo!


Za promo v New Yorku je poskrbela samo Jessica. Levo na oddaji Good Morning America v Oscar de la Renti, potem prihod na Jimmy Kimmela (obleka katero je nosila na sami oddaji pod to sliko). Bela obleka je od Elie Saab Couture, gepard print pa od Giambattiste Valli (ki ga je nosila za talk show The Daily Show with Jon Stewart).


Jess in talk showi: pri Jimmy Kimmelu v obleki Preen, pri Jay Lenu v Roland Mouret. Se mi zdi da ga na red carpetih skoraj vedno pihne oz. mi ni všeč, takole ko pride pa kot gostja v oddajo mi je pa super!



Photocall in premiera v Berlinu.
Jess je za photocall nosila Christiana Coto, za premiero pa črno obleko Elie Saaba. Tale zadevščina iz photocalla je daleč najbolj zanimiva in všečna.


Medtem je Kate na photocallu v Zac Posenu, na premieri pa v Naeem Khanu. Tu mi je pa Kate najmanj všeč na photocallu. Kroj, dolžina, frizura... ni mi, edin čevelci so lepi.



Londonski looki v času bivanja tam. Na levi Kate v obleki Paule Ka, Jessica pa v pajacu Valentino. Desno Kate pred premiero na Irskem v H&M & Diane von Furstenberg. Meni je zanimiva predvsem menjava očal, čeprav sta mi super tudi njena outfita. Classy, ampak s super čevelci (z bodicami).


Potem imamo še enkrat Kate v Pauli Ka, Jessica v hlačah Proenza in topu Jason Wuja, desno ponovno Kate v obleki Preen, Jess pa v Elie Saabu. Not bad.



Premiera na Irskem (Dublin). Jessica v obleki Zaca Posena, Kate v Donni Karan. Not impressed.



London premiera. Jessica v Giambattisti Valli Haute Couture, Kate v ponovno v Donni Karan. Kate je tu meni naj od outfitov za premiere.


Pa še nekaj talk showov, ki je obiskala Kate, kjer se je držala črne: pri Jimmy Kimmelu je nosila All Saints, pri Conanu (na sredini) Thomasa Wylda, pri Jay Lenu pa v obleki Elie Saaba.



Seveda je bilo tudi po revijah veliko objav. Ena izmed njih je za Maxim junij-avgust.



Mnogi so po temu, ko se je Jess postrigla na frfru rekli, da ni več tako huda/hot. No meni v glavo nikoli ni bila (ima pa dobro postavo), ampak ko sem gledala te slike se mi je vseeno zdelo, da je nekaj resnice na temu. Pri teh promocijah sem večkrat dobila občutek kot, da sta dekleti okvirno zmenjeni kaj bosta oblekli. Recimo na LA photocallu sta obe v mirni barvi, na premieri v Nemčiji imata obe dolgi krasni obleki in na photocallu pred tem modre čevlje... mogoče pa so to le naključja in moja opažanja...

No comments:

Post a Comment