Sunday 12 August 2012

Recenzija filma - Battleship (2012)

Battleship (2012)
Filmski blockbuster, ki je prav boleč za oči. Scenarij kičast in predvidljiv, na momente tako stereotipen, da se samo čudiš (vse tiste komične izjave so tako očitne, da jo sam izrečeš še preden jo tisti lik v filmu). Potem imamo itak ameriško frajarjenje z marinci in kako so oni kul in celi hudi. Tako zelo so 'kul', da v film vpeljejo prekljinjanje stareših, v ozadju pa se vrti rock muska. Resno? Ne me narobe razumet. Kljub bullshitom, ki jih vidimo v filmih, so nekatere zadeve, kjer so prizori izključno zato, da se pozira in rečeš: waaw! To kapiram, ampak pri vsakem filmu pa to ne pali... Za vse so itak krivi vesoljci, čeprav nam pol stvari kako in kaj itak ni pojasnjenih, važno je da imajo američani ene namišljene bad guye, ki jih bodo sesul. 'Razvoj' lika Alexa Hopperja (ki ga igra Taylor Kitsch) je tako umeten, brez kakršnekoli globine... mislm wtf? Igralci niso napačni, ne igrajo slabo, ampak ta film je lep primer, da če je film zanič je tudi igra brezpomenska in noben z igro ne more izpasti ravno dobro. Igrajo še: meni eden naj igralcev Liam Neeson (kot Admiral Shane), Alexander Skarsgård (kot Stone Hopper), Brooklyn Decker (kot Samantha Shane) in pevka Rihanna (kot Officer Cora 'Weps' Raikes). Btw, me je presenetilo, da je imela Rihanna kar solido minutažo v filmu, glede na to da je njena prva filmska vloga. Ji je sedla in jo je je čisto solidno odigrala. Drugače pa polom od filma in če sem česa vesela je to, da sem si premislila in ga nisem gledala v kinu! 2-/5


No comments:

Post a Comment