Saturday 11 August 2012

LE Snow White: Sleepy, Dopey, Grumpy

Že lep čas nazaj je bila Essence kolekcija LE Snow White (and the Seven Dwarfs) in takrat sem si kupila tudi tri lakce (za celoten nakup - klik). Sem rekla, da bom vse tri lakce najprej sprobala in nato skupno objavila slike... no, končno so tu.

Najbolj všečna barva mi je bila od odtenka 06 Sleepy, ki je nežna verzija(ish) odtenka 53 You belong to me. Btw, ta odtenek mi je res eden naj in se ga trudim najti preden zamenjajo vse lake Essence pa še nisem imela uspeha:( Barva mi je krasna in zdrži tudi neverjetno dolgo. In če je kao novi odtenek te barve 127 I love bad boys, ki ga že imam (klik), nisem vesela...



Viola z bleščicami (08 Dopey) je bil tudi prav fletkan odtenek.


Najmanj všečen mi je bil sprva modri 02 Grumpy, ampak je hec bolj v temu, da sta pač nujna dva nanosa, da sploh pride lepa modra barva. Ampak, ker imam modrih lakov res veliko, mi tale pač ni med top, je pa vseeno lep in kul je ker je živ.




Mimogrede, po dolgem času je na policah počasi že nova LE kolekcija Colour arts. Neke stvari bom vesela, če dobim, če pa ne, tudi nič hudega. Naj bi pa potem ene te zadeve itak prišle v redno prodajo, kar je super, ker tole skakanje za LE kolekcijami je že rahlo sitno.



No comments:

Post a Comment