Monday 13 August 2012

Recenzija filma - Street Dance 2 (2012)

Street Dance 2 (2012)
Plesni film. Saj do sedaj ste vejretno že zasledili moje mnenje kar se tiče plesnih filmov: brez duše, brez zgodbe ali pa ponovijo že stokrat videno... v nekaterih filmih še plesna ni do take mere, da bi resnično užival in namesto tega gledamo neko brezvezno dramo (ki je bila tudi že v številnih filmih pred tem). Tudi Street Dance 2, nam pričakovano ne da nobene nove zgodbe in zapleta, je pa plus, da tudi neke odvečne drame ni in plesa je dovolj. Velik plus se mi zdi, da so za glavno vlogo Eve, porabili dekle, ki dejansko je plesalka. Gre za Sofio Boutella in hitro se vidi, da bi 'samo' igralka težko odplesala vse kadre. So mi pa pihnili mimo z glavnim igralcem Falkom Hentschelom, ki igra Asha. Saj mi je všeč, da igralca vizualno ne zgledata tipično hot, ampak kakega bolj primernega kandidata bi pa lahko našli. Kul je da zna plesat, samo njegova igra mi je bila pa res slaba in pasivna. Hecno je tudi kako prikažejo, da kamorkoli po Evropi greš, se pleše po ulicah. I wish! Se definitivno strinjam, da je tu veliko dobrih plesalcev, da pa bi skupine srečevali na ulici kako plešejo... še nisem doživela, ampak v filmih vemo, da je vse mogoče. Če film ocenjujem na podlagi tega, da sem kriterije zaradi številnih katastrofalnih plesnih filmov spustila, mu dam tri, če bi ocenjevala 'normalno' pa bi mu dala oceno manj, tako da... 3/5


No comments:

Post a Comment