Wednesday 18 January 2012

Golden Globes 2012 fashion, part 2

Nadaljujem.

Tina Fey (levo) in Viola Davis (desno) v skoraj istem odtenku, a obe prav fajn izbrali. Tina nosi Oscar de la Rento, Viola pa Pucci. Vmes Elizabeth McGovern v Jacques Azagury. Dobro zgledajo.



Evan Rachel Wood je bila zanimiva že zaradi perja, ki je pravo, obleko pa so naredili pri Gucci. Na desni Rooney Mara v obleki Nine Ricci. Nobena mi ni pretirano všeč, tudi na polizane frizurce ne padam, mi je pa Rooney drugače lepa v obraz.



Sofia Vergara in Helen Mirren v modri. Spet ful lepa odtenka. Prva je kot morska deklica v obleki Vere Wang, petkah Casadei in nakitu Harryja Winstona. Desno Helen pa tudi čudovita v obleki Badgley Mischka.



Rumena in rdeča. Rumena Paula Patton v Monique Lhuillier, rdeča pa Jeannie Mai. Paulo sem namenoma dala med svojim smešnim poziranjem, Jeannie pa ima pravzaprav modre lase in mi je barva prav všeč na njej, samo mi pa frizura in teli močni kodri sploh niso všeč.



Debra Messing zgleda super v obleki Monique Lhullier (levo), prav tako Jane Lynch (na sredini) in Jane Fonda (desno) v obleki Jacka Guisso. Aja btw ima Fonda že 74 let!



Potem dve Jessici. Alba je nosila Gucci, Chastainova pa Givenchy. Tokrat nisem fenica ne ene, ne druge.



Charlize Theron v obleki Dior, na sredini svetleča v črni Sheila Shah, desno Diane Lane v Reemu Acra. Charlize je zanimiva, ampak mi ni všeč obleka. Se mi pa zato toliko bolj dopade njena frizura. Sheila in Diane sta vščeni.



Andie MacDowell in Angelina Jolie. Andie je še vedno čudovita v Davidu Meisteru, medtem ko mi Angelina ni niti malo všeč v Atelier Versace.

1 comment:

  1. Viola Davis in Jessica Alba sta mi super..krasni obleki ♥

    ReplyDelete