Thursday 12 January 2012

People's Choice Awards 2012 fashion, part II: green, blue and pink

Nadaljujem z živahnimi oblekami (zelene, modre, roza) na People's Choice Awards 2012.

Najprej zelena Nina Dobrev (The Vampire Diaries), ki mi je bila ponovno čudovita in ne v obleki za na maturanca. Prav gordžs je v zeleni obleki Elie Saab in malo deklet bi to dobro nosilo. Ona jo.



Letom primerno oblekico (14 let) je izbrala Chloe Moretz in sicer od Proenze Schouler.


Ena redka v hlačah, Emma Stone, ki je zgronji del popestrila z Gucci blazerjem.


Najslabša med zelenimi meni, Whitney Cummings.


Jennifer Lawrence v modri obleki valov Viktor & Rolf, petke Sergio Rossi, nakit pa Jack Vartanian. Ne bom rekla, da mi je slabo, ne bom rekla, da mi je všeč. 


Za modro sta se odločili tudi Busy Phillips in Cobie Smulders (How I Met Your Mother). Prva v obleki s 3/4 rokavi, druga pa nam je definitivno pokazala največ golih ramen, rok in dekolteja. Busy se mi bolj dopade.


Izrazito opazni, zarade barve sta bili Ginnifer Goodwin in Kathy Griffin. Ginnifer nosi obleko iz letošnje pomladne kolekcije Roksande Ilincic. Rokavi so obupni, barva bi pa nekako šla skozi, če ni bi tudi sama zgledala prav nesrečno. Bolj vesela je Kathy, ampak tudi ona mi ne odgovarja. Še najmanj všeč mi je tisto gubanje oblek okrog trebuha.

No comments:

Post a Comment