Thursday 12 January 2012

People's Choice Awards 2012 fashion, part I: black & white

Modne zadevice na People's Choice Awards 2012. Veliko jih je, tako, da sem razdelila po večih delih. Najprej obdelam črnino in belino.

Ashley Benson (Pretty Little Liars) je bila super kjut v črno beli oblekici.



Pozitivno presenečenje, definitivno Miley Cyrus v obleki Davida Kome, čevelci Jimmya Chooja in Marchesina torbica. Na desni pa ena izmed manj všečnih meni, Jennifer Morrison v Oscar de la Renti. Se mi zdi, da frizura pokvari celotno podobo pa šminka mi tudi ni preveč všeč.



Za belo se je odločila tudi Lea Michele (Glee), ki se mi že sama po sebi ne dopade, v obleki  Marchese, pa še manj. Preveč kože, grozna dolžina, da o šminki ne govorim.



Ponovno je veliko deklet v črni, a vsaka na svoj način.
Stana Katic (Castle) je imela na sebi dolgo obleko, z dolgimi rokavi in velikim V dekoltejem.



Do kolen je segla obleka Ellie Kemper (Bridesmaids).



Lucy Hale (Pretty Little Liars) je imela medtem mešanico dolge in kratke obleke Cengiza Abazogluga, ki žal ne izpade posrečeno. Meni bi bila krasna brez tega dolgega dela ob strani.



Po krajših variantah so medtem posegle Ashley Green in dekleti iz serije 2 Broke Girls, Kat Dennings ter Beth Behrs.

Mini katastrofa: Ashley Green v obleki DKNY. Usnje, čipke do vratu in 3/4 rokavi, plus še minica mix, na-a.



Kat Dennings, na desni sliki pa še z Beth Behrs. Za Beth mi je škoda, ker s to frizuro in make up-om deluje prav stara.



Vanessa Hudgens in Elisha Cuthbert, sta črno popestrili. Elisha z zlatim zgornjim delom iz kolekcije Vawk, Vanessa pa v obleki Jenny Packham, z zlatimi mrežastnimi prepelti po celi obleki in odprtim hrbtom. Nobena od niju mi ni pretirano všeč, čeprav Vanessa ni slaba, a ne maram da je obleka preklana, prav tako mi niso všeč dvojne naramnice, mi je pa zato toliko bolj všeč njena frizurca in make up. Top!

Elisha



Vanessa



No comments:

Post a Comment