Tuesday 31 January 2012

SAG Awards 2012: fashion, part 2

Drugi del oblek na nedeljskih SAG awardsih.

Jessica Chastain v Calvin Kleinu in Melissa McCarthy v Badgley Mischka.



Heather Morris v kreaciji Masai Payan in Tina Fey v vintage Versaciju.



Zelo podobni kreaciji nosita Katrina Bowden (v Amsalu) in Julianna Margulies (v Calvin Kleinu), v hlačah Elie Saaba pa Rose Byrne.



Stacy Keibler je bilo spet težko ujeti samo, nosi obleko Marchese, na desni pa Glenn Close v Zacu Posenu.



Octavia Spencer v kreaciji Tadashi Shoji ter Lea Michele v Versace. Octavia všečna; pri Lei sem se pa prav potrudila, da nisem dala njenih trapastih poz gor. Če ne bi bila preklana obleka mi bi bila še všeč, dopadejo se mi tudi spuščeni lasje, mi pa zgleda kot da so ji čevlji preveliki.



Jayma Mays v Reem Acri, desno pa Jane Krakowski v Antoniu Berardiju.



Ahna O'Reilly v rdeči obleki, z izrezljanim hrbtom Nha Khanha. Not bad.



Črno-bele: Emilia Clarke (v Chanelu), Paz Vega in Maya Rudolph (v Naeem Khanu). Dejansko mi Emilia ni tako napačna, me pa najbolj moti ovratnik na obleki.



Kar posrečene: Brooke AndersonViola Davis v Marchesi in Missi Pyle v Chagoury Couture.



In še gola ramena in roke, za konec drugega dela: nežno viola Regina King v kreaciji Alberta Ferrettija, mlada Ariel Winter v Colletti Dinnigani, Natalie Portman v Giambattista Valli in Aimee Garcia. Prvi dve nista napačni; nad Natalie spet zavijam z očmi... a more imet vedno ene 'naveske' na obleki, medtem ko Aimee ta barva ne odgovarja.


No comments:

Post a Comment