Monday 13 February 2012

BAFTA Awards 2012: fashion, part 1

Obleke na nagradah BAFTA, prvi del.

Pa začnimo tam kjer smo ostali na zadnjih podelitvah, pri golih ramenih in rokah. Kristen Wiig je nosila Alberto Ferretti, Shailene Woodley (desno) pa Dolce&Gabbana. Kristen je simpl, všeč mi je frizura, ampak mogoče rahlo dolgočasna; prav tako Shailene, za katero imam občutek, da jo skos gledam v isti obleki (podoben kroj spet) in tudi tokrat s spetimi lasmi. Nista pa napačni sploh, ampak eh.



Elizabeth McGovern je bila prav všečna v Azaguryu, desno pa manj Christina Hendricks v Vivienne Westwood.



Levo Emilia Fox v obleki Luise Beccarie, zraven pa Holliday Grainger v Versace. Všeč sta mi.



Črno so kombinirale: Alycia LaneMichelle Williams v eko obleki H&M (ja, prav ste prebrali) izdela le zanjo, nato Octavia Spencer v Tadashi Shoji in eden kiksov večera Zawe Ashton. Alycia mi bi bila bolj všeč brez verižice, Michelle je fletna, Octavia pa ponovno v super obleki za njeno postavo. In Zawa še enkrat : dijo mijo!



Jessica Chastain se je tokrat odločila za bleščečo obleko Oscar de la Renta, Christina Ricci pa za zlato Givenchy Couture. Glede Jessice imam mešane občutke. Všeč mi je v laske in obraz, nisem pa navdušena nad verižico, čeprav bi bila brez nje verjetno pusta. Dam ji plus za presenečenje, ker jo v svetlečem še ni bilo moč opaziti. Christina mi ni všeč (sama barva, kroj).



Za črni dolgi kreaciji, s prav tako dolgimi rokavi sta se odločili: levo Jessica Brown-Findlay in zraven Melissa George v obleki Victorie Beckham. Meni je bolj pri srcu od Jessice, ker mi material deluje bolj prijeten in lepše mi pade.



Viola Davis v Valentinu mi je bila še najmanj všeč odkar se letos pojavlja na nagrada, desno pa kar všečna Fearne Cotton v Moschinu.

No comments:

Post a Comment