Tuesday 28 February 2012

Oscars 2012: fashion, part 1

Letos je bilo na Oskarjih veliko krasnih oblek, pa na zabavi Vanity Fair tudi.

Začenjam z Oskarji seveda...

Meni je bila Jessica Chastain v obleki Alexandra McQueena čudovita!



Prav tako je bila lepo presenečenje Gwyneth Paltrow v belem Tomu Fordu. Minimalistična, ampak prelepa. Ob tem super izbira make upa in frizure. Manj je več.



Angelina Jolie se je dogodka, ponovno udeležila z Brad Pittom. Po dolgem času mi je všeč, v obleki Atelier Versace, ampak ko sem videla njeno drobno nogico me je kar streslo. Kje so časi, ko je bila prava mačkica? Tu mi deluje kot, da je voščena lutka, da o poziranju, kjer ves čas vtika nogo ven, ne govorim. Okej bom. Lol bo dovolj.



Potem dve, ki sta bili zelo hvaljeni, a meni nobena ni tako zelo všeč (ne pravim pa da sta slabi), Rooney Mara v belem Givenchyju in Michelle William v Louis Vuittonu.



Meni zelo všečna je bila še voditeljica programa E!, Maria Menounos v obleki Marie Lucie Hohan. Lahkotna, a elegantna deluje.



Bejbe filma The Artist: Berenice Bejo v Elie Saabu, Penelope Ann Miller v Badgley Mischka in Missi Pyle v eco-friendly obleki Valentine Delfino. Nad Berenice sem bila malček razočarana, ampak po drugi strani mi je všeč, da jo enkrat vidimo tudi v dolgi obleki.



Octavia Spencer ponovno v Tadashi Shoji, Janet McTeer v rdeči obleki Davida Meisterja, za belo se je odločila tudi Shailene Woodley (v Valentino Couture), skrajno desno pa Melissa McCarthy v Marini Rinaldi. Za Octavio imam občutek kot da sem jo v tej obleki že videla, mi je pa precej všeč Shailene... kot Gwyneth minimalistično, ampak super.



Glenn Close v Zac Posenu, Meryl Streep v Lanvinu in Viola Davis v Veri Wang. Mogoče je Meryl slutila, da bo ponovno prejela zlat kipec in se zato odločila za zlato obleko, njeni konkurentki pa verjetno nista bili zeleni od zavisti, sta pa nosili zeleni obleki, heh. Razočarana nad Violo, ker je imela res krasne zadevščine do sedaj.

No comments:

Post a Comment