Tuesday 28 February 2012

Oscars 2012: fashion, part 2

Drugi del modnega dela na nedeljskih Oskarjih.

Giuliana Rancic v obleki Tony Ward Couture, desno pa čudovita Milla Jovovich v Elie Saabu. Milla mi je definitivno med najbolj všečnimi.



Dekleti v Marchesi: Sandra Bullock in Stacy Keibler. Vzamem Sandro, čeprav nisem navdušena nad obleko od pasu navzgor, ker je tako ohlapna.



Na levi polivici Cameron Diaz v Gucciju, na desni pa Jennifer Lopez v obleki Zuhair Murad. Jennifer je navdušila marsikoga, ampak mene ne, Cameron prav fajna.



Modro obleko Roberta Cavallija nosi Leslie Mann, desno pa Busy Phillips, všečna kot že dolgo ne, v Dolce & Gabbana.



Princeskasta Wendi McLendon-Covey, na sredini Kristen Wiig, ki se mi zdi lepa v J. Mendeli, a me preveč spominja na zadevščine, ki jih je že nosila. Desno pa še sestra Rooney Mara, Kate Mara v Jack Guisso Couture. Možno da je njena drža ali kombinacija z obleko, ampak tako 'posedlo' deluje.



Penelope Cruz v Armaniju. Sicer klasična Penelope, kar pomeni - všeč, a vseeno nič res waw.



Za konec drugega dela še Natalie Portman v Dior Haute Couture (iz Rare Vintage, 1954 kolekcija) in Maya Rudolph v Johanni Johnson. Natalie mi je bolj všeč kot na raznih prireditvah do sedaj, Maya čisto ok.

No comments:

Post a Comment