Monday 13 February 2012

Newspaper nails

No danes sem se odločila, da končno poskusim manikuro s časopisnim papirjem. In preden zasujem blog z objavami od BAFT in Grammyjev prej še tale moj 'izdelek'.

Najprej sem si nanesla 2 plasti laka Depend nr.038 in počakala, da se posuši.



Potem pa ključna zadeva. Narezala sem časopis (Delo) na koščke, ter pripravila vodo. Preden sem časopisni košček nanesla na noht sem ga vrgla v vodo, potem pa kar se da močno pritisnila, da bi se črnilo obdržalo na nohtu. Nisem pa nič pazila kako so črke obrnjene...


Prvi noht mi je ratal v nulo, ampak očitno je šlo za začetniško srečo, ker je bilo nadaljevanje mešano... Na levi roki mi je super uspel sredinec, ostali tak tak, le palec res slabo. Na desni roki so mi medtem zelo solidno uspeli: palec, prstanec in mezinček, sredinec tak tak, najslabše pa kazalec. Čez še obvezen nadlak in woola...







Za prvič sem kar zadovolna!

No comments:

Post a Comment