Monday 5 November 2012

Essence Berry Me Home (LE Home Sweet Home)

Uspelo mi je dobit en lakec iz Essence kolekcije Home Sweet Home, in sicer 04 Berry Me Home. Lepa barva, enostaven nanos.





O temu, da sem nad Essence razočarana sem že omenila v objavi tu in tu še dodatni razlogi. Lep čas ni bilo nobenih kolekcij potem pa kar vse ob istem času :/ Najprej sem v Müllerju na Čopovi (med blagajnami) videla skoraj prazno stojalo kolekcije Twilight Saga Breaking Dawn - Part 2.


Na policah, kjer je Essence je boljše kazalo s kolekcijo Home Sweet home, ampak nekateri izdelki na sliki niso iz te kolekcije, ampak le odloženi tu. Senčke me niso zanimale, torbica razočarala, lakov pa na žalost ni bilo več (razen oranžnega)...


Home Sweet Home so imeli tudi v Müllerju na Rudniku v Supernovi, kjer sem dobila zadnji lakec iz te objave, 04 Berry Me Home. Mikali sta me tudi šminki, ampak ju potem nisem vzela.


Tu sem zasledila tudi kolekcijo Class of 2013. Nekaj izdelkov je spet kar tu odloženih, kar pa sem videla, me niti ni zanimalo.

1 comment: