Friday 9 November 2012

Taylor Swift album RED

Če sem odštevala dneve in tedne do albuma RED pa še moji vtisi o sami, četrti plošči Taylor Swift.

Na plošči je 16 pesmi in 65 minut poslušanja.



01 - State Of Grace: med najljubšimi, všeč so mi bobni, glasba in besedilo...

"So you were never a saint. And I loved in shades of wrong"



02 - Red: kot sem že zapisala v objavi, ko je izšel sam singel, super uporaba barv, všeč!



03 - Treacherous: lep počasen komad... kar nekaj fraz/vezov mi je še posebej všeč... "And all we are is skin and bone trained to get along"



04 - I Knew You Were Trouble: enostavno kul in catchy



05 - All To Well: ena najlepših na albumu, zdi se iskrena in polna dobrih verzov... V medijih se je sicer pojavila obtožba kraje verza “and I’ll forget about you long enough to forget why I needed to.”, ki je tudi v pesmi iz leta 2003 I Saw od Matta Nathansona, katerega Taylor tudi posluša. Glede na to, da ga je res malce čudno, pušča črno piko, ampak kakorkoli, komad mi je top!

"Hey you called me up again just to break me like a promise 
So casually cruel in the name of being honest"



06 - 22: tale živahen komadič se mi zdi po glasbi kot en mix Avril Lavigne in Pink

"We're happy free confused and lonely at the same time 
It's miserable and magical oh yeah"



07 - I Almost Do: počasnejša izpovedna pesem, lepa...



08 - We Are Never Getting Back Together: mislim, da je bil tale komad prava izbira za prvi singl... like ever ;)



09 - Stay Stay Stay: lahkoten komadič mi je pa še najbolj hecen na plati, drugače sploh ne znam opisat, mogoče ker je tekst med najbolj enostavnimi?



10 - The Last Time ft. Gary Lightbody: ja Gary (iz Snow Patrol) naredi svoje... Sem se že ob prvem poslušanju zaljubila v to pesem...




11 - Holy Ground: tokrat mi je bolj kot besedilo, všeč mi tempo komada...

"Tonight I’m gonna dance For all that we've been through But I don't want to dance If I’m not dancing with you"



12 - Sad Beautiful Tragic: baladica, mislim, da najbolj zamorjena iz tega albuma, ampak to ne pomeni, da ni dobra...



13 - The Lucky One: super tekst in še bolj super vajb komada!



14 - Everything Has Changed ft. Ed Sheeran: še en dober duet, čeprav mi je z Garyjem ljubši, tudi ta zelo fajn.

"Come back and tell me why 
I'm feeling like i've missed you all this time 
And meet me there tonight 
And let me know that it's not all in my mind"



15 - Starlight: edina pesem, ki mi nikakor ne potegne, preveč dancy zame verjetno...



16 - Begin Again: še ena počasna, a kljub razočaranjem, pozitivno navdihnjena pesem za konec.



Super album, razen ene pesmi so mi dobri praktično vsi. Taylor se definitivno razvija in kljub zlobnim jezikom, mene nič ne moti, če piše o ljubezenskem in privat življenju (če že o njemu noče govorit). Imam občutek, da je šla izven comfort zona in korak naprej, še vedno mi ima super besedila pa pohvale, da se je odločila za sodelovanja z Garyjem in Edom.

Naj živahni komadi: State Of Grace, Holy Ground, I Knew You Were Trouble, (Red)

Naj počasejši komadi: All To Well, The Last Time

Najmanj všečen komad (in dejansko edini, ki mi niti malo ne potegne): Starlight

No comments:

Post a Comment