Friday 1 March 2013

2013 Elton John Oscars Party 1/2

Še en vpogled na zabavo v čast Oskarjev, ki jo že tradicionalno prireja Elton John. Moram priznati, da mi je bila še najbolj všeč od vseh. Kar nekaj zanimivih kreacij in manj črnine kot sem vajena!

Top brez dvoma Nina Dobrev. Čudovita je bila v črno-beli kreaciji Naeema Khana. Waaaa <3 Fantastična obleka res. Elegantna spredaj, hot zadaj. Všeč mi je čop, edina pripomba: pretirano temne oči.



V črno-beli tudi Olga Sorokina in Shanola Hampton. Olga mi je precej ponesrečena s to zlato barvo, medtem, so mi pa čeveljci super! Shanola všečna v znamki Black Halo Eve!



Judi Shekoni in Karina Smirnoff. Ne vem no. Ko vidiš Nino, se vse ostalo zdi povprečno. Mi pa na Judi ni všeč spodnji del obleke; Karina solidna, obleka se lepo prilega telesu.



Dame v rdeči, so me pustile hladno. Carmen ElectraLucy Lawless, pa V izreza na Meni Suvari v Lisi Ho in Radhi Mitchell.



Serinda SwanGhada Dergham in Cornelia Guest.



Ja, je mogoče! Miley Cyrus lahko izgleda dobro! To je dokazala v obleki Azzara. Na sredini Sandra Lee in desno ponesrečena Kelly Osbourne.



Paz Vega in Lili Simmons. Kje naj začnem? Od Paz obleka je prekratka in prekičasta (ovratnik, rokavi), medem ko Lili enostavno zgleda ceneno.



Pri Leni Gercke izgleda, kot da se ji obleka ne prilega lepo (zgornji del). Potem zanimiva Nicole Richie v Robertu Cavalliju. Všeč mi je, da V izrez ni preodprt in da obleka pada do tal. Petra Nemcova nosi kreacijo Ralph & Russo, kjer me moti razpoka, potem pa še črna mašna. Desno obupna dolžina in kroj na Sari Rafsky.



Malo barve. Viola Ashley Sousa, kjer je vse narobe. Material njeni postavi ne dela nobene usluge, obleka je prekratka. Sledijo trije odtenki modre na oblekah brez naramnic: Emayatzy Corinealdi, Louise Roe in Lauren Mayhew. Vzamem Louise, kljub dolžini obleke.



Anna Paquin v Alexanderu McQueenu, Willa Holland v Marchesi in Allyson Felix. Anna ok, je pa look brez dvoma pokvarila s frizuro. Willa bi lahko imela kaj krajšega ali pa vsaj bolj mladostnega.



Potem Bonnie WrightLorraine Toussaint, Carly Steele in Livia Firth.



Kožne odtenke smo videli na: Analeigh Tipton v Elie Saabu, princeskasti Weronika Rosati in desno na Bleoni. Na Analeigh me izrez in kazanje noge niti ne moti, kljub temu da je kar visok. Weronika simpatična, obleko Bleone pa si iskreno predstavljam le na Jennifer Lopez.



Tu so še Finola Hughes, Christa B. Allen v Naeemu Khanu, Lana Parilla v Valentinu in v popolnoma zaprti obleki Tamara Beckwith.



Emma Roberts v Oscar de la Renti je preveč 'mamkasta', Heidi Klum medtem razkriva čisto preveč v obleki Julien MacDonald. Za nekoga, ki je doma v modnem svetu, neverjetno trashy izbira. Potem zastarel look, a lepa petrolej barva na Sheili Vand, ter zlata Chelsea Tyler, ki bi bila ob drugi obutvi super.



Za konec prvega dela še nežni odtenki roza. Fan Bingbing v Elie Saab Couture, Blanca Blanco v kratki zadevščini ter desno blogerica Catherine Kallon v Rolandu Mouretu, ki so ga izglasovali njeni fani.


No comments:

Post a Comment