Sunday 10 March 2013

Spring Breakers European Premieres

Pomlad se bliža, prav tako film Spring Breakers (klik za trailer), v katerem bodo igrale Vanessa Hudgens, Selena Gomez, Ashley Benson, Rachel Korine ter skoraj neprepoznavni James Franco.



Dekleta so prejšnji mesec film promovirale po Evropi. Najprej je bila premiera v Parizu. Ashley Benson v obleki Amit GT, Vanessa Hudgens pa v Rafaelu Cennamu. Ashley bi bila še bolj super, če bi bil spodnji del obleke drugačen. Tudi side-boob je hot in v mejah normale. Mi je pa mala katastrofa Vanessa. Obleka sama - dolžina, kroj; pa potem še njena frizura.


Selena Gomez je medtem nosila svetlečo obleko Gucci, v violični Dolce & Gabbana pa Rachel Korine. Selena izgleda kot plesalka latinsko ameriških plesov (na ne kul način). Rachel okej, ji obleka lepo poudari obline.



Naslednja premiera je bila v Berlinu, tokrat brez Rachel. Selena v Atelier Versace, v metalic zlati obleki Ashely ter Vanessa v pisani Naeema Khana. Še najboljša se mi je zdela Selena, medtem ko sta mi Ashely in Vanessa slabi. Obe s super truper postavami, potem pa v oblekah, ki jima ne delata nobene usluge. Zakaj?



Dekleta so se nato podala v Madrid, kjer jih je čakal photocall. Vanessa je bila v belem outfitu Katharine Kidd, Rachel v srčkasti črno-beli obleki, Ashely v črnini ter Selena v Blumarine. Vanessa in Rachel sta mi všeč, Ashely in Selena pač ne. Seleni bi menjala flurestenčno svetleči del, medtem ko mi je pri Ash preveč vsega (ja celo pri črnih oblekah se to da): usnje, izrez, peplum ter še prosjni del. Too much!


In premiera. Ashley je ostala v črni, nosi kreacijo Tadashi Shoji, Vanessa pa v metalic rdeči obleki Julien Macdonald. Za krajšo obleko Lover se je odločila Rachel, v črni pa tudi Selena v Dolce&Gabbana. Vzamem Rachel, nad ostalimi tremi pa nisem navdušena, čeprav niso ravno slabe.



Zadnja Evropska premiera je bila v Rimu. Vanessa tokrat v krajši obleki peščene barve. Grozna mi je obleka, križ verižica in frizura. Why ou why? Potem Rachel v barvasti M Missoni. Iskreno ima tako lepe čeveljce, da se moj pogled kaj dolgo ne zadrži na obleki (pri kateri me sicer moti naguban del). Ashley se je odločila za dolgo romantično obleko Alberta Franci, Selena pa sproščeno v hlačnem looku Thomasa Wylda. Všečno!


Štiri dekleta s super postavami, a kaj ko ga potem tako pihnejo na premierah filma. Res ne vem kako jim to uspe? Tisto ko te prav jezi!

Kakorkoli... če izbiram po en naj look iz premier od vsake rečem:
- naj look Vanesse: photocall Madrid
- naj look Selene: Berlin
- naj look Ashley: Pariz
- naj look Rachel: Madrid.

Pa še obvezna oprema SB deklet.

No comments:

Post a Comment