Friday 29 June 2012

Cassandra Bankson's tips


Glede na to, da redno spremljam videje Victoria's Secret, se mi je prejšnji teden ob strani na youtubu med predlaganimi, prikazal tudi zgornji video. Pa se mi je zdel zabaven in kul, tako da sem pogledala še enega in še enega (in še enega...). Gre za američanko Cassandro Bankson, študentko, ki se ukvarja tudi z manekenstvom in bloganjem (klik) ter objavljanjem na youtubu pod imenom diamondsandheels14...

Šele kasneje sem videla, kako je prišla do uspeha, ki ga je deležna. Imela je in še ima hude težave z aknami. Svoje težave in negotovosti s kožo je začela objavljat in preizkušati različne izdelke ter kako narediti razne make upe, da ven dobi 'prfekt' kožo. Mislm, da spodnja slika pove vse. Ko se res vprašaš: how is that even possible?


Na kratko o temu v enem intervjujčiču, kako je postala (relativno) znana, klik.

Se pa definitivno splača prebrskat in pogledat še kake njene videje. Modelka je.

Nekaj idej za gledanje:
- zakaj sonce in lipglossi ne gredo skupaj: klik
- kako uporabiti en produkt za več stvari (idealno za potovanja): klik
- o pravilnem shranjevanju parfumov: klik
- zakaj je vedno potrebno očistiti make up pred spanjem: klik

Bejba res govori kot da je navita, všeč mi je ko jo zmotijo kake stvari medtem ko snema (uleti mačkon ipd.), ima zanimive teme in sama je pač pojava, da jo kar gledaš. Kdaj mal naklada, se zmoti, kaj zabluzi, ampak vse to jo pač dela 'normalno'. Prijetno gledanje ;)

No comments:

Post a Comment