Tuesday 5 June 2012

Essence - 6 fragrances to love

Parfumčki od Essence so tu! 6 dišav je na voljo v 50 ml in 10 ml stekleničkah. Vonji:
- like a walk in the Summer rain
- like a day in a Candy Shop
- like a Girls´ night out
- like a New Love
- like a first Day in spring
- like a trip to New York

Moram priznat, da so vonji prav sveži in fajn, edino Candy shop mi je malo presladek. Obstojnost najbrž niti niso, ampak za osvežit so. Za prvi nakup sem izbrala malo stekleničko like a walk in the Summer rain. Cena za 50 ml je okrog 7,5€; cena za 10 ml pa 3,5€.

3 comments:

  1. Meni so 4 všeč, raje jih ne hodim več vohat. :D Pa včasih zna Essence presenetit z obstojnostjo, Vampire's Love parfum je npr. super.

    ReplyDelete
  2. se strinjam ja. tudi meni je Vampire's Love 1a parfumček! sem bila tako navdušena da sem si šla potem še po enega in je res presežek za tak denar.

    Drugače pa tudi sama hodim vohat ja:) Mi je ful všeč Day in spring, potem Girls´ night out, tretji pa New York (od teh, ki jih še nimam)...

    kaj te parfumčki bodo sedaj skos v prodaji ali samo te dokler ne prodajo kot razne LE kolekcije?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz se sploh ne morem odločiti za najljubšega. :D Se mi zdi, da so ravni taki vonji zame. ;)

      So v redni prodaji, ponekod so tudi že dopolnili, kar je bilo prodanega, predvidevam, da bodo enkrat ali pa dvakrat na leto kakšnega zamenjali, tako kot to počnejo z dekorativo. :)

      Delete