Sunday 24 June 2012

Series, which ended in the spring 2012

Sezone serij, ki so se končale letošnjo pomlad... Sicer je od tega že nekaj časa, pa vendar nekaj besed o teh, ki jih gledam.

Mimogrede, o sezonah Dexterja (sezoni 1+2, 3+4, 5+6) in Pretty Little Liars (sezona 1, sezona 2) v posebnih objavah...preklikajte, če še niste.

White Collar (sezona 3, 16 delov)
Ostajajo posrečeni, zanimivi in gledljivi. Še vedno so dobri primeri, prava mera prijateljstva, romanc, akcije in smeha. Všeč so mi dialogi, končno prikaz zakona, kot nekako naj bi bil, pes Satchmo, mali triki in zvijače... Bi rekla, da imajo whole package.



Castle (sezona 4, 23 delov)
Tale sezona mi ni bila tako dobra kot ostale, ampak still ok. Saj razumem zakaj ustvarjalci nočejo zaplest Castla in Beckettove: med njima je iskra, napetost, niso ju sparčkal takoj kot v 3/4 serijah... ampak!... po štirih sezonah bi gledalci že radi več akcije oz. odločitve ali bosta skupaj ali ne? To sicer lahko serijo odvrne od zanimivosti primerov in zapade v rahlo brezveznost, ker se iskra med njima nekako 'izgubi', lahko da se preveč potem vrti okrog niju, ampak po drugi strani je pa preveč mlačno že predolgo. Iskreno držim pesti, da imajo ustvarjalci še dovolj domišljije in da se bodo kaj finega domislili za prihodnost. Skupno prihodnost.



Desperate Housewives (zadnja, 8.sezona, 23 delov)
Zadnja sezona Gospodinj je bila, mislim da, kar potrebna. Zadnjih nekaj sezon ima enostavno preveč lukenj in premalo zanimivh stvari. Saj je res, da se navadiš na njih in so ti ene fajn babnice in konstanta, ampak preveč so zaplavali. In konkurenca serij je res huda, časa pa spet ni za vse, tako da, se je treba kaj bolj potrudit kot so se oni zadnje sezone. Konec mi je bil kar predvidljiv, spet relativni happy end za vsako. Pa pričakovala sem, da bodo malo bolj pokazali tudi, kaj se je zgodilo potem z otroki telih naših deklet. Še zadnjih nekaj delov so bili nekateri precej izpostavljeni (recimo od Susan hči), potem pa nič. Ja, halo? Bile so fajn druščina, so nasmejale in osem sezon ni kar tako, pa vendar, odločitev za zaključek se zdi prava.



CSI Miami (zadnja, 10.sezona, 19 delov?)
Tudi H se po desetih sezonah poslavlja. Podobno kot pri Gospodinjah je kvaliteta zadnih nekaj sezon močnooo padla in po nekaj delih te zadnje sezone sem enostavno obupala z gledanjem. Res se jim vidno, ni dalo več. Ja še treh osumljencev ni bilo več. Lenobno in polno bulls*ita. Res, kar nekaj no. In vse menjave in njihova dinamika - kot sem napisala, padlo vse.



The Vampire Diaries (sezona 3, 22 delov)
Še ena škoda, škoda. Po dveh sezonah akcije, romantike in waw faktorja je nastopila tema. Tale sezona mi je bila grozna! Abnormalno preveč se je vrtelo okrog originalsov in Klausa pa potem še celotna zadeva z Alaricom. Resno? Not happy. Tudi trikotnik med Eleno, Damonom in Stefanom se mi je zdel letos bolj zaigran kot karkoli drugega. Eno večjih razočaranj. Upanje ostaja! Popravite se plis, ker drugače tudi gledanje Iana in Paula ne bo več pomagalo in bom obupala še s to serijo!



Modern Family (sezona 3, 24 delov)
Tretja sezona se mi ni bila tako huda kot prvi dve, ampak še vedno zabavni. Karakterji, prigode, njihova dinamika, enostavno lušno za pogledat in se sprostit. Zelo všeč mi je ker vedno presenetijo s tem, da ne naredijo stvari stereotipne (pa velikokrat kaže, da bo temu tako), tudi konec je prijetno presenečenje (Gloria pa to...) Kulski so, ni kaj!




Ringer (prva in zadnja sezona, 22 delov)
Od novih serij, ki jih gledam je imela precej smole Ringer, kateri ni uspelo zagotoviti druge sezone. Upanje je bilo pa potem ni šlo skozi. Začetek mi je bil super, sredinski deli malo mlačni, zadnji pa spet bomba, čeprav se je logično poznalo, da morajo nekako zaključiti in čimveč razkrit. In so dobro naredili konec, tako da prav škoda, da ne bo naprej.



Revenge (prva sezona, 22 delov)
Boljše je uspelo seriji Revenge o kateri sem pisala že vmes med sezono (klik). Tudi zadnji deli so bili super, napeti in zasluženo, da so si priborili novo sezono.



Person of Interest (prva sezona, 23 delov)
Tudi o njih sem pisala že med sezono (klik). Všeč mi je, da je akcijska in je na tem precej poudarka, pa celotno ozadje te naprave me še bolj zanima, vedno več smo zvedeli tudi o glavnih dveh likih in veselim se nove sezone! Sta dejansko taka neobičajna partnerja, ampak modela.



2 Broke Girls (prva sezona, 24 delov)
Še ena nova serija, ki je dobila drugo sezono. Tudi že pisala (klik) in še vedno je najlažje povzet s: simpatično, zabavno in za na izico. Vesela, da bo tudi 2. sezona.

No comments:

Post a Comment