Saturday 9 June 2012

My Johnny Depp's collection

En mali vpogled v mojo zbirko Johnnya Deppa.

Filme Johnnyja imam shranjene posebej od drugih filmov, saj sem želela njegovo zbirko zase. Nekateri filmi so original, če se le da imam vsak film na svojem dvdju/cdju, sicer pa imam prav preglednico vseh filmov v katerih je igral in zraven označeno ali je film original/na dvdju/cdju, če je na enem dvdju več filmov itd. In moram se pohvalit (sem prav ponosna na to), da imam prav vse filme (ki so zunaj, zadnjega Dark Shadows logično še nimam), kjer je imel vlogo Johnny! Še nekatere filme imam, kjer je imel res malo vlogo (recimo L.A. Without a Map (1998)). Pregledno in urejeno skratka.



Ženska t-majica.



Biografska knjiga (avtorja Nicka Johnstona)...



Od Johnnyja članke, intervjuje imam v eni mapi, v drugi pa samo posterje...

Tale je s posterji...




Pa še 'špeh' mapa s članki, ki jo dopolnjujem že več kot desetletje. Zadnja leta je materiala precej manj, ker ne kupujem več veliko revij, ampak vseeno... kronološko urejeno in paša za oči.



Nekaj rendom slikc za pogled v notranjost...






Še zvezka, ki ju imam in pa nekaj celih revij Predpremiera, ki jih shranim, če je na naslovnici Johnny.



Mapi in ena posebna izdaja revije Piratov...




Ura.



Podloga za na pisalno mizo.


Sestavljanka.



Stenska koledarja, ki ju imam ste lahko že videli (klik), sicer pa imam še nekaj malenkosti, ampak v grobem je to to (se mi zdi :) Je tega več kot si mislim...).

3 comments:

  1. Zelo kul :) Tudi jaz imam kar nekaj stvari od Johnnya :) Mi je eden izmed najljubših igralcev - če ne celo top od vseh :)

    ReplyDelete
  2. sem pa dodal še nekaj slik naknadno, se kar še prikazujejo stvari, ki jih imam pa sploh ne vem več, ker jih je tok :)

    ReplyDelete