Monday 2 July 2012

(Pre)sales: H&M (Orsay, Newyorker)

No pa še malo šopinga. Ponavadi nakupov ne objavljam, ampak zadnji mesec sem si res dala duška, kar se oblačil tiče in naj tokrat bo. Če si v Londonu nisem dala duška kot bi si želela, sem si ga dala potem v Ljubljani. Iskreno se ne spomnim, da bi kadarkoli nabavila toliko stvari v dokaj strnjenem obdobju.

Se mi zdi, da se je vse začelo z zeleno oblekico, ki sem jo kupila za na poroko kolegice (v Bershki).


Nato sem si privoščila ene dolge temno modre hlače, ki so bile nekaj znižane. So bolj take lepe in lahkotne pa bel šalčk je bil tudi znižan. Desno basic modra oblekica... Prvo in zadnje iz H&M-a, šal iz Orsaya.



Pa so se začele (pred)razprodaje v H&M-u in presenetljivo mi je bilo tokrat všeč kar nekaj stvari. Sem pri njih kupila v mesecu toliko artiklov kot prej v letu ne.

Glavno presenečenje je bil brez dvoma nakup roza obleke. I don't do roza (razen pri kakih kosih), saj veste, ampak ta živa barva mi je bila na prvi pogled všeč in zadaj ima zadrgico. Ko sem jo oblekla je bila krasna, lepo stala pa še žepka ima, kar mi je sploh všeč <3
Doma me je mami hitro zatrla in rekla, da to pa itak ni roza, ampak ciklamna. Potem sem morala poslušati kako že od malega nisem marala roza barve in da sem od te barve nosila le en pajacek. Pa še tisti ni bil čisto roza menda. Hja, tko to je. Zame je roza. Ok. Ish.



Naprej. Kupila sem si dve bolj free majčki (rumeno in viola), ki sta mi presenetljivo lepo stali pa še eno bolj oprijeto modro-belo. Potem dvoje kratke hlače (bele in črne), pri katerih mi je všeč dolžina, so pa bolj športne, tako da idealne za kake piknike in kam, kjer ti je malo vseeno če se popacajo. Na spodnji levi sliki sta zgoraj dve basic oblekici različnega kroja. Zelena je istega kroja kot zgornja modra, temnomodra poleg pa iz istega materiala, ampak ima zgornji del zaprt, žepek in pa pašček (na sliki samostojno spodaj). Potem v kotu levo spodaj je bela majčka, ki je na eni stani prosojna in ful lepa, zraven pa lahkotna tunika. Zraven še bele oprijete hlače in mint šalček (slednji je kot zgornji bel kupljen v Orsayu, ampak ta mint barva je tako lepa pa še -50% je bil).

V H&M-u sem vzela tudi dva krasna modrčka (en je sevajoče roza barve, še bolj kot obleka, ima pa naramnice, ki se jih da tudi dol; drugi je fletkan beli z rdečimi pikami) pa še eno tako črno lahkotno jopico (tista brez gumbov ali zadrg, ki gre asimetrično v dožino) z dolgimi rokavi. Ja vedno pride prav. In vedno me jezi, da je v redni ceni okrog 15€, ker nikakor ni vredna tega, tako da je šla sedaj ko je bila znižana, obvezno z mano.



Mickey Mouse majčka je super kjut, pa take žive fluorescentne zelene barve je (na sliki ne seka tako kot v resnici). Poletna. Spodaj dvodelna roza pižamica. Vzela sem jo ker je bila le 5€, je pa skeri, da bi jst to nosila skupaj. Bom kosa (zgornji, spodnji del) kombinirala po svoje, ne skupaj. Bele teniske na sredini mi niso šle iz glave in so se tudi znašle pri meni. Kupila sem tudi ene krajše hlače (čeprav se mi zdi, da zgledajo krajše kot dejansko so), zraven pa velikaaa črna torba. Nisem je ravno rabila, ampak za 7€... dostikrat prav pride. In ne boste verjeli... so šle očitno tako dobro v promet, da so jih potem podražili na 10€. Še dobro da sem že prvič vzela.

Šal s peresi, barvno torbo za na plažo in fedoro/klobuk sem kupila v New Yorker-ju. Šalček bo prfekt za jesen, živim barvam torbe se nikakor nisem mogla upret in tako čednemu klobučku tudi ne.



Sedaj pa upam, da se držim stran od trgovin za nekaj časa! ;)

No comments:

Post a Comment