Monday 30 July 2012

Recenzija filma - The Dark Knight Rises (2012)

The Dark Knight Rises (2012)
Glede na to, da sem trenutno malo obsedena z Batmanom bom težko objektivna, ampak kot sem že govorila v eni izmed prvih objav, objektivnosti tako ali tako ni. Ta film je definitivno film poletja, ki sem ga komaj komaj čakala. Kot otrok, ki odšteva dneve in kar ne more verjet, da gre v kino. Aaaaaaaa! Ampak, če sem bila v prvi in posebej drugi del, popolnoma zaljubljena, bi za tretji del rekla, da mi je zelo všeč, ampak ni pa takih metuljčkov kot prej. Christopher Nolan poskrbi, da film mine neverjetno hitro, prizori se dinamično menjajo, likov je veliko, zgodba kul, ampak prva sta mi bolj všeč. Mogoče je to le prvi vtis, ko je še tako sveže in veliko informacij... čisto možno je, da se mi bo po vnovičnem gledanju mnenje spremenilo, ampak pišem pač sedaj. Pred ogledom sem še enkrat pogledala tudi prve dva filma (Batman Begins (2005) in The Dark Knight (2008)), tako da sem lažje povezovala, ker navezava je (čeprav veliko razjasnijo med filmom in teoretično tudi brez gledanja predhodnikov gre).

Tokrat bom prvo pohvalila igralsko ekipo, ker tako super igralce na kupu enostavno ne vidiš vsak dan (pa redkost je da so mi vsi tako super od ekipe, ker ponavadi je vedno kaki vmes, nad katerim nisem ravno navdušena). Še vedno gledamo Christiana Bala (Bruce Wayne), Garyja Oldmana (Commissioner Gordon), Morgana Freemana (Fox), Michaela Caina (Alfred); potem pa novinci v filmu Joseph Gordon-Levitt (Blake) Tom Hardy (Bane), Marion Cotillard (Miranda) in Anne Hathaway (Selina). 'Stara' ekipa še vedno briljantna, med novinci pa mi izstopa predvsem Joseph Gordon-Levitt. Ne spomnim se da bi že kdaj razočaral, super ga je gledat! Tom je za masko celi film in kapo dol, da ves bes in srd projicira s telesom in skozi oči. Marion je itak profi, do Anne pa imam še najbolj mešane občutke. Nikakor ni slaba, meni se je zdela ta vloga z njene strani samo preveč naučena in zanjo premalo naravna. A veste kaj mislim? Zadela lik, spravla se v formo, navsezadnje čisto kul odigrala, ampak prevečkrat sem dobila občutek, da pazi na gibe in so ji premalo spontani. Pa nekatere stare obraze je bilo lepo videti iz preteklih filmov pa čeprav samo kot spomin.

Kar se tiče vsebine je še najtežje komentirat, to pa zato, ker je težko konkretno napisat kaj te je v filmu zmotilo oz. kaj ti je bilo super, brez, da bi pri tem zapisal še kaki spoiler. In take zapise močno preziram, tako da pač v grobem. Všeč mi je povezava s preteklimi deli, povezave med liki in tiste pozornosti in prizori na čustveni noti. In ta mix drame in akcije mi je epski. Potem, kar se tiče snemanja... ko sem gledala, kako so posneli določene prizore, sem jih v filmu cenila še toliko bolj. Da so bili posneti 'naravno', ne dodelani računalniško - to vedno cenim in Nolanovi filmi so mi itak svet zase. Kar se tiče minusov. Predvsem sem pogrešala bolj pretkan zaplet in nepričakovanosti kot so bile v prvem in drugem delu, mi je pa po drugi stani všeč malo morje drugih stvari, razvoj likov in konec sam.

Nolanova trilogija Batmana je brez dvoma med mojim najljušimi filmi. Tisto, ko te popelje v svet zase in si domišljaš ter predstavljaš, kako lepo bi bilo biti del tega. In če sta mi prve dva dela za čisto 5, dam temu zraven en minusek. Jup, I love Batman! 5-/5


No comments:

Post a Comment